آسیب های اجتماعی یک موضوع فرابخشی است

فیروزی اعتبارات وزارت کشور در زمینه‌ آسیب‌های اجتماعی را مفید و موثر توصیف کرد و گفت:آسیب‌های اجتماعی، یک موضوع فرابخشی است و به همین خاطر، دستگاه‌های زیادی در این زمینه نقش‌آفرینی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مسعود فیروزی» امروز(۱۷ شهریور) در مراسم تحویل تجهیزات خریداری شده برای مراکز و پایگاه‌های مدیریت و کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: آسیب‌های اجتماعی، یک موضوع فرابخشی است و به همین خاطر، دستگاه‌های زیادی در این زمینه نقش‌آفرینی دارند.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: اعتبارات وزارت کشور در زمینه‌ آسیب‌های اجتماعی را مفید و موثر توصیف کرد و گفت: اگر نظم و نسق بیشتری در تخصیص اعتبارات ایجاد شود می‌توان به موقع و با درایت و تدبیر بیشتری، در مورد هزینه کردن این اعتبارات تصمیم‌گیری نمود.

 

فیروزی ادامه داد: از وزارت کشور، استانداری و بخصوص مدیر کل اجتماعی استانداری که این اعتبارات را به بهزیستی اختصاص داده، تشکر می‌کنیم و تقاضا داریم که این اعتبارات در فرایندی مؤثر و به موقع، ابلاغ شود.

 

وی از تخصیص دو مرحله اعتبار مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در سال مالی گذشته به بهزیستی استان اطلاع داد و گفت: اعتبارات این مرحله، صرف خرید کانکس برای واحدهای سیار اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها، برخی تجهیزات اداری، مقداری وسایل ورزشی پارکی برای مراکز آسیب‌ها و برخی تجهیزات رایانه‌ای شده است.

 

«شهره شاهرودی» هم در این مراسم حوزه آسیب‌های اجتماعی را گسترده و پرنیاز توصیف کرد و گفت: نیازهای این بخش بسیار بیشتر از اعتبارات موجود است و امیدواریم دستگاه‌های وظیفه‌مند، نقش‌آفرینی بیشتری در کمک به این موضوع داشته باشند.

 

معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۷ دستگاه کانکس برای خدمات اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان‌های سبزوار، گناباد، مشهد، نیشابور، زاوه و کاشمر خریداری شده و مقداری تجهیزات اداری و امکانات ورزشی هم برای مراکز آسیب‌ها تهیه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کار در بخش آسیب‌ها، بسیار سخت و فرساینده است ادامه داد: فرصت تصمیم‌گیری برای هزینه‌کرد این اعتبارات، بسیار کوتاه بود و در نتیجه، نیازهای ضروری مراکز در اولویت قرار گرفت که بخشی از نیازهای شهرستان‌ها را پوشش می‌دهد.

کد خبر 1092612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha