خادمیاران رضوی، ۵۰۰ بسته لوازم اتحریر اهدا کردند

خادمیاران رضوی ۵۰۰ بسته لوازم التحریر برای ۵۰۰ دانش آموز به ارزش ۵۰ میلیون تومان در اولین روز از شروع برنامه « شور نیکوکاری» اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،  «مرتضی سخایی فرد» در حاشیه اهدای لوازم التحریر به کمیته امداد گلپایگان، از اهدای ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۵۰ میلیون تومان توسط کانون خدمت رضوی شهرستان گلپايگان به کمیته امداد، خبر داد و گفت: ۱۴۰ بسته لوازم التحریر دیگر به زودی به اداره بهزیستی شهرستان توسط خادمیاران رضوی تحویل می شود و اگر این طرح وسعت پیدا کند، این کانون با خیریه های دیگر شهرستان نیز کمک می کند.


مسئول کانون خادمان رضوی شهرستان گلپایگان، با بیان اينکه اعزام زائر اولی یا زائر محروم به مشهد مقدس پس از برطرف شدن بیماری کرونا با هدف اثرگذاری فرهنگی در شهرستان در دستور کار است، ادامه داد: توسعه کانون های مشاوره حقوقی برای نیازمندان که توانایی دفاع حقوقی از خود ندارند، کانون سلامت که نیاز امروزی جامعه است و کانون مشاوره خانواده از اولویت های خادمیاران رضوی است.


وی با بیان اینکه تشکیل یک شبکه مومنانه در جامعه برای خدمت به مردم، از اهداف کانون خدمت رضوی است، تشریح کرد: کانون مرکزی خدمت رضوی گلپایگان سال ۹۸ با ۹۵ خادم یار ثبت نام شده در سامانه فعالیت خود را شروع کرد و توانمند سازی و خدمت به مردم محروم و جامعه با نام امام رضا (ع) در دستور کار دارند.
سخایی فرد با اشاره طرح جدید خدمت رضوی که داوطلبان شش ماه خادم یاور رضوی در ۲۰ کانون موضوعی می‌شوند، بیان کرد: گلپایگان هم اکنون چهار کانون خدمت محله رضوی در درب امام زاده سعید آباد، امام زاده سیدالسادات، مسجد المهدی(عج) و مسجد جواد الائمه(ع) مشغول خدمت به اقشار آسیب‌پذیر است.


مسئول کانون خدمت رضوي شهرستان گلپايگان راه ارتباطی مردم شامل خیر یا نیازمند را دفتر مرکزی در خیابان شهید قرنی یا دفاتر کانون های خدمت محله ای رضوی و یا تماس با شماره ۵۷۴۲۶۸۸۸، یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۷ تا ۲۰ بیان کرد.
در ادامه «محمد سواد کوهی» تامین لوازم التحریر دانش آموزان را در روز اول شروع برنام که توسط خادمیاران رضوی رخ داد را ستود و گفت: برنامه شور عاطفه ها تا ۲۰ مهرماه ادامه دارد و از همه خيران و مردم برای کمک در این برنامه دعوت می شود هرچند هنوز برنامه دقیق استقرار پایگاه های شور عاطفه ها مشخص نیست ولی روال سال‌های گذشته، برپایی ایستگاه ها در چهار شنبه و پنج شنبه وجمعه آخر شهریورماه در سطح شهر وروزهای آغازین در مدارس است.


رئیس کمیته امداد گلپایگان با یادآوری اینکه شور عاطفه ها سال گذشته در مدارس تحت فضای مجازی شاد انجام شد، بیان کرد: لوازم التحریر و پوشاک و کفش نیاز های سابق دانش آموزان بود اما شرایط کرونایی، نیاز های سخت افزاری و نرم افزاری برای این دانش آموزان ایجاد کرد که اگر مدارس در سال جاری بر بستر فضای مجازی باشد به کمک خيران در تجهیز لوازم الکترونیکی نیاز است.
وی از کمک ۶۰۰ میلیون تومانی مردم گلپایگان در شور عاطفه های سال گذشته و اهدای ۸۰ گوشی و تبلت تلفن همراه به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان درسال گذشته خبر داد و تشریح کرد: کمیته امداد شهرستان گلپايگان از ۵۰۰ دانش آموز و ۱۳۰ دانشجو حمایت می کند که هزینه کامل ثبت نام و کتب دانش آموز و نیمی از هزینه دانشجویان آزاد و پیام نور می پردازد و از برنامه های علمی دانشجویان دولتی نیز حمایت می کند.


سوادکوهی از طپخ هشت پرس غذا در چهار آشپزخانه و توزیع ۸۰۰ سبد کالا به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان در قالب طرح اطعام و احسان حسینی به نیازمندان خبر داد که این طرح نیز تا پایان ماه صفر ادامه دارد./

کد خبر 1092621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha