بعد هنری و محتوایی حوزه هنری در بخش تبلیغی و دینی تقویت شود

روح‌الامینی گفت: همانطور که در دستگاه‌های بیرون از سازمان نیز این توقع ایجاد شده است، امیدواریم در حوزه هنری نیز شاهد تقویت بعد هنری و محتوایی تبلیغی و دینی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد روح‌الامینی» در نشستی با رئیس حوزه هنری خوزستان، ضمن قدردانی از زحمات و تحولات ایجاد شده حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: امیدواریم با اراده و توانمندی‌های زیادی که در شما مشاهده شده است، در انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه هنری به هدف و ایده‌آلی که در نظر دارید دست پیدا کنید.

 

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: همانطور که در دستگاه‌های بیرون از سازمان نیز این توقع ایجاد شده است، امیدواریم در حوزه هنری نیز شاهد تقویت بعد هنری و محتوایی تبلیغی و دینی باشیم.

 

«حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده» نیز در این نشست با ابراز خرسندی از فعالیت‌های موثر حوزه هنری تصریح کرد: در طول 42 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاهد این هستیم که هنرمند انقلابی چه رشد فزآینده‌ای در جامعه داشته و در مقوله هنر، رویش و تحولات عظیمی در رشته ها و زمینه های مختلف اتفاق افتاده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: کار بزرگی که توسط رئیس حوزه هنری خوزستان انجام شده این است که هنرمندان ارزشی و انقلابی را توانست به سمت حوزه هنری جذب کند و ظرفیت های هنری آنها را در این راستا به کار گیرد. 

 

وی عنوان کرد: جوانان هنرمند این موضوع را درک کرده‌اند که حوزه هنری جایی است که هنر انقلابی را می‌فهمد و ملجأ و پناهگاهی است که هنرمند انقلابی را می‌پذیرد.

 

حجت‌الاسلام نبی زاده ابراز کرد: از افتخارات حوزه هنری استان خوزستان این است که بخشی از برنامه‌هایی که اجرا می‌کند، بر اساس نیاز هنری استان بوده و با شناختی که از هنر انقلاب اسلامی دارد، برای این نیازها برنامه تعریف می‌کند و به آنها جهت می‌دهد.

 

«محمد شهباز گهروئی» رئیس حوزه هنری استان خوزستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این حوزه پرداخت.

 

کد خبر 1092655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha