تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر برای مقابله با حوادث احتمالی آماده‌باش هستند

حیدرزاده گفت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر آستارا برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش باران در آماده‌باش هستند.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی در خصوص بارندگی و احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر آستارا از دیروز در حالت آماده‌باش هستند.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا از مستقر شدن و آماده باش ۵ امدادگر و نجاتگر با یک خودروی پیکاپ و سمند در این اداره برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش باران خبر داد و افزود: همچنین در پایگاه امداد و نجات صیادلر امدادگران و نجاتگران این جمعیت با یک خودروی آمبولانس و خودروی ست نجات در آماده‌باش هستند.

 

وی تصریح‌کرد: همچنین تجهیزات جمعیت هلال‌احمر همچون دستگاه‌های تخلیه آب(پمپ) نیز به در این آماده‌باش به کار گرفته‌ می‌شود تا اگر دچار آبگرفتگی منازل مسکونی بودیم امدادگران با بهره‌گرفتن آن، از وارد شدن خسارت به منازل شهروندان جلوگیری کنند.

 

حیدرزاده گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر وجود خسارت یا مشکل برای هموطنان در شهرستان آستارا اعلام نشده است.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز حوادث در رابطه با آبگرفتگی، جاری شدن سیل و بهره‌مندی از خدمات امدادی، با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

کد خبر 1092685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha