افتتاح ۴ پروژه آموزشگاهی بزرگ با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گلستان

​گوهری راد از افتتاح چهار پروژه آموزشگاهی بزرگ در جریان سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان «احسان گوهری راد» شامگاه امروز «چهارشنبه ۱۷ شهریور» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش امشب وارد استان گلستان شد و در جریان سفر ایشان به استان چهار پروژه آموزشگاهی بزرگ در شهرستان های گمیشان، آق قلا و گرگان افتتاح می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در جریان سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به گلستان مدرسه سردار شهید سلیمانی(حیات طیبه گرگان) به عنوان بزرگترین مدرسه استان بعد از انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مدرسه سردار شهید سلیمانی دارای ۳۰ کلاس درس و حدود ۹ هزار متر مربع وسعت دارد، یادآور شد: این مدرسه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و دانش آموزان می توانند از پایه پیش دبستانی تا پایه دوازدهم را در این مدرسه تحصیل کنند.

 

گوهری راد، افتتاح مدرسه ۱۰ کلاسه خیرساز در شهرستان آق قلا و مدرسه ۷ کلاسه در گمیشان را از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استان گلستان برشمرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از آغاز به کار سامانه ۱۵۷۰ خط ملی اورژانس اجتماعی دانش آموزان گلستانی در استان خبر داد و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان و شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش از دیگر برنامه های سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استان گلستان است.

 

وی تاکید کرد: همچنین بررسی وضعیت استان گلستان در بازگشایی مدارس، وضعیت نیروی انسانی و کمبودها و میزان آمادگی گلستان برای بازگشایی مدارس از جمله موضوعاتی است که در سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به گلستان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

گوهری راد با بیان اینکه نخستین دغدغه ما تأمین سلامت دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: خانواده ها مطمئن باشند اگر به سلامت دانش آموزان مطمئن نباشیم تحت هیچ شرایطی اجازه برگزاری کلاس به صورت حضوری را نخواهیم داد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان یادآور شد: ما تمامی تلاش خود را برای تأمین ملزومات لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا به کار خواهیم گرفت و امیدوارم با کمک اولیاء سال تحصیلی جدید را با زیبایی و شور و نشاط آغاز کنیم.

 

کد خبر 1092711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha