مددجویان مراکز شبانه روزی بهزیستی واکسن کرونا دریافت کردند

مدیر اداره بهزیستی شیروان گفت: تاکنون ۱۶۵ مددجوی مراکز شبانه روزی بهزیستی شیروان طی دو مرحله واکسن کرونا دریافت کردند.

«علی اکبر آرام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: 270 مددجوی تحت پوشش این نهاد در مراکز شبانه روزی نگهداری می شوند که شامل سالمندان و معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی هستند که افراد واجد شرایط واکسینه شدند و مابقی تا پایان این ماه واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

 

مدیر اداره بهزیستی شیروان ضمن تاکید به مددجویان برای تزریق واکسیناسیون خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط قرمز شهرستان و وضعیت بد کرونا توصیه می شود افراد واجد شرایط حتما در موعد مقرر برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

 

آرام اضافه کرد: چهار دستگاه اکسیژن‌ساز اهدایی توسط صندوق جمعیت سازمان ملل به مرکز سالمندان بهزیستی اهدا شده که امید است با توجه به بسترگرا بودن تعدادی از مددجویان و یا توان مالی پایین تعدادی از معلولان شهرستان که در منزل نگهداری می شوند شاهد کمک و یا اهداء خیرین برای تهیه کپسول اکسیژن باشیم.

 

مدیر اداره بهزیستی شیروان تصریح کرد: بهزیستی شیروان سه هزار و ۷۰۲ معلول را زیر پوشش دارد که از این تعداد ۴۷ نفر دچار اختلالات بینایی، ۱۹ نفر صوت و گفتار، ۹۰۵ نفر ذهنی، ۴۲۶ نفر شنوایی، هزار و ۴۷۰ نفر معلولان ذهنی و جسمی و ۵۱۱ نفر دچار اختلالات روانی هستند.

 

بر اساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند که این میزان در موج پنجم افزایش زیادی داشته است.

 

بر اساس آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج، گرمه، جاجرم در وضعیت قرمز و شهرستان های مانه و سملقان و  رازوجرگلان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1092779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha