تنظیم سبک زندگی برمبنای دین مولفه تربیتی خانواده شهداء و ایثارگران است

حجت الاسلام یوسفی از شهادت به عنوان معامله با خدا یاد کرد و گفت: تنظیم سبک زندگی برمبنای دین مولفه تربیتی خانواده شهداء و ایثارگران است.

« حجت الاسلام یوسفی» در جریان آیین تشییع شهید مدافع حرم محمد اینانلو و اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: رسیدن به مقام شهادت با هیچ یک از معادلات دنیوی قابل مقابسه نیست.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: از جمله شاخص های دین اسلام مقام شهادت است و بسیاری از بزرگان و علما آرزو رسیدن به این مقام را دارند. 

 

وی با اشاره به اهمیت تربیت خانوادگی بیان کرد: اگر در خانواده ای تنظیم دینی شاخصه سبک زندگی باشد شاهد وقوع رویدادهایی همچون شهادت هستیم. 

 

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: تنظیم سبک زندگی برمبنای دین زمینه ظهور عجایبی مبتنی بر واقعه عاشورا است و امروز براساس همین مولفه شاهد هستیم که زندان های چندلایه صهیونیسم به واسطه روحیه شهادت شکسته است.

 

وی با یاد کردن از شهید محسن حججی بیان کرد: تضعیف روحیه مقاومت یکی از حربه های دشمن است ولی حتی با اسارت رزمندگان مدافع حرم نیز به این هدف نرسیدن که رسواتر هم شدند. 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: روحیه ایثار و شهادت از جمله شاخص هایی است که انقلاب اسلامی آن را احیاء کرد و وجود این روحیه جهاد و شهادت باعث می شود بر تمامی ادوات و ابزار دشمن پیروز شویم.

 

 

 

کد خبر 1092796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha