عزم جدی عراق بر گسترش تبادلات علمی با دانشگاه های ایران

رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران گفت: دانشگاه های عراق برای گسترش تبادلات علمی با دانشگاه های ایران به ویژه در حوزه آموزشی، پژوهشی و ارتقاء توان علمی اساتید و دانشجویان دکتری در قالب فرصت های مطالعاتی عزم جدی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر امجد المظفر رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و مدیر اجرایی امور بین الملل این دانشگاه، بر تداوم و تحکیم روابط بین دانشگاه های دو کشور تاکید کرد.

 

رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران با تقدیر از جامعه علمی ایران در حمایت از دانشجویان عراقی گفت: دانشگاه های عراق برای گسترش تبادلات علمی با دانشگاه های ایران به ویژه در حوزه آموزشی، پژوهشی و ارتقاء توان علمی اساتید و دانشجویان دکتری در قالب فرصت های مطالعاتی عزم جدی دارند.

 

دکتر امجد المظفر تصریح کرد: با توجه به تایید دانشگاه های آزاد اسلامی از سوی وزارت تعلیمات و فرهنگ کشور عراق، اولویت اول ما برای ثبت نام دانشجویان عراقی، دانشگاه های ایران است و علاقه مندان را به این منظور ترغیب می کنیم.

 

رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران ضمن تشکر از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای دانشجویان غیر ایرانی به خصوص دانشجویان عراقی، خواستار اعطای بورس تحصیلی یا تخفیف شهریه برای دانشجویان ممتاز عراقی شد.

 

دکتر امجد همچنین بر عقد تفاهمنامه همکاری مابین دانشگاه های عراق و دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تاکید کرد./

 

 

 

کد خبر 1092851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha