اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کوهدشت

سرهنگ قاسمی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کوهدشت، افزود: نیروی انتظامی با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  سرهنگ « نبی قاسمی» در سخنانی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  از 72 ساعت گذشته در این شهرستان در حال  برگزاری است.

 

فرمانده انتظامي کوهدشت اظهار داشت: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده و جرم خیز با هدف افزايش احساس امنيت در بين شهروندان با بهره گيري حداكثري از توان انتظامي و عملياتي در سطح شهرستان اجرا شد.


وي افزود: در اين طرح ماموران با شناسايي منازل، پاتوق ها و محل هاي فعاليت خرده فروشان و همچنین در سرکشی از واحد های صنفی عرضه کننده مواد دخانی،4خرده فروش موادمخدر را دستگیر،720نخ انواع سیگارخارجی قاچاق کشف،4 دستگاه موتورسيكلت مربوط به افراد خرده فروش را توقیف و5 معتاد متجاهر را جمع آوری کنند.


سرهنگ قاسمی با بيان اينكه در اجراي اين طرح،13دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتور‌سیکلت مزاحم و متخلف توقيف شد،گفت: دستگيري 4 سارق و كشف 7 فقره سرقت از منزل و اماكن خصوصي وپلمپ10واحد صنفی متخلف از ديگر نتايج مهم اجراي اين طرح بود.


فرمانده انتظامی کوهدشت از برخورد قاطع و قانونی پلیس با متخلفان خبرداد و  اظهار کرد: اجرای طرح‌هاي ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان، موجب رضایتمندی شهروندان شده است و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت به صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهي قرار دارد.

 

کد خبر 1092855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha