بازدید آیت الله دژکام از شهر زلزله زده سی سخت

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله شیخ «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به همراه آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید کردند.

 

در این بازدید نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی بعد از زلزله سی سخت در این شهر انجام شد، اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلات گرانی مصالح بوده که موجب شده هر متر مربع ساختن منازل دو برابر قیمت قبل شود.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» با بیان اینکه به فصل سرما برخورده ایم و باید فکری به حال مردم زلزله زده شهر سی‌سخت شود، گفت: امیدواریم که تمهیدات اندیشیده شده و به مبلغ تسهیلات افزوده شود تا مردم بتوانند ساختمان های خود را تکمیل کنند.

 

آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز با بیان اینکه از همان ابتدای زلزله گروه های جهادی از استان فارس به شهر سی سخت اعزام شدند، گفت: باید مشکلات مردم این شهر هر چه زودتر برطرف شود تا مردم بتوانند زندگی گذشته خود را آغاز کرده و به کار و تولید مشغول شوند.

کد خبر 1092860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha