اعتبارات لازم برای اشتغالزایی جوانان اختصاص یابد

میرقربانی بر بهره‌گیری از پتانسیل سازمان‌های مردم نهاد برای شناسایی مهارت‌های جوانان تاکید کرد و گفت: اعتبارات لازم برای اشتغالزایی جوانان اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سعید میرقربانی» امروز(پنجشنبه، ۱۸ شهریور) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی در حال تبلیغ است و علیه جوانان ما توطئه و برنامه دارد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا افزود: برنامه‌های آموزشی که برگزار می‌کنیم را با موضوعات روز تطبیق دهیم تا جوانان را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنیم.

 

وی با بیان‌ اینکه ما به فکر خلاق جوانان نیاز داریم، تصریح‌کرد: باید از ایده‌ها و اندیشه‌‌های جوانان به بهترین شکل ممکن بهره بگیریم.

 

میرقربانی بر توسعه زیرساخت‌های تفریحی و بوستان‌ها برای جوانان تاکید کرد و گفت: برخوداری از جامعه سالم و با نشاط نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا آموزش را حلقه مفقوده توانمندسازی جوانان دانست و خاطرنشان‌کرد: از ظرفیت مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان آستارا باید به درستی در این راستا استفاده شود.

 

وی بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در راستای آموزش اشتغال و کارآفرینی برای جوانان تاکید کرد.

 

میرقربانی به توانمندی بالای هنرمندان آستارا اشاره کرد و گفت: مسئولان از زبان زیبای هنر برای تبیین مسائل جوانان استفاده کنند.

 

این مقام مسئول بر بهره‌گیری از پتانسیل سازمان‌های مردم نهاد برای شناسایی مهارت‌های جوانان تاکید کرد و افزود: اعتبارات لازم نیز برای اشتغالزایی جوانان اختصاص یابد.

 

وی با اشاره به اینکه هر زمان که از ظرفیت و توان قشر جوان بهره‌ گرفته شده موفقیت را شاهد بوده‌ایم، تصریح‌کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های متولی در پرداخت تسهیلات اشتغال جوانان همکاری لازم را داشته باشند.

 

میرقربانی، نبود مهارت را عامل مهمی در بیکاری جوانان فعال و نخبه حوزه‌های مختلف دانست و اظهارکرد: باید به جوانان مهارت‌های لازم آموزش داده شده و آنها را توانمند کرد.

 

سرپرست فرمانداری آستارا با بیان‌اینکه اشتغال و ازدواج بزرگترین مشکل جوانان است، گفت: با فراهم کردن بسترهای لازم و توانمندسازی زیر ساخت‌ها می‌توان بر این مشکلات فائق آمد.

کد خبر 1092892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha