جشنواره «جوان فاخر» در بندر آستارا برگزار می شود

خاصی‌پور از برگزاری جشنواره جوان فاخر در بندر آستارا خبر داد و گفت: در جشنواره جوان فاخر توانمندی‌های جوانان بندر آستارا و ظرفیت‌های هنری، صنایع‌دستی، گردشگری و اشتغالزایی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«وحید خاصی‌پور» در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز(پنجشنبه، ۱۸ شهریور) در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: جوانان آینده‌سازان کشورمان هستند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان‌اینکه غفلت از ظرفیت‌های جوانان از دست دادن فرصت هاست، افزود: ما به فکر خلاق جوانان نیاز داریم و باید از ایده‌ها و اندیشه‌های آنان استفاده کنیم.

 

وی از برگزاری جشنواره جوان فاخر در بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: این جشنواره به صورت نمایشگاهی و جشنواره‌ای در دهه فجر برگزار می‌شود.

 

خاصی‌پور گفت: در جشنواره جوان فاخر توانمندی‌های جوانان بندر آستارا و ظرفیت‌های هنری، صنایع‌دستی، گردشگری و اشتغالزایی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا، آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در جشنواره را پایان شهریور ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت آثار را به دبیرخانه جشنواره در محل اداره ورزش و جوانان ارسال کنند.

 

وی با بیان‌اینکه مهارت‌آموزی منجر به اشتغال و ازدواج جوانان می‌شود، اضافه‌کرد: در این راستا اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای خلیله‌سرا بخش لوندویل با شناسایی ۵۲ جوان در زمینه کار‌آفرینی در حوزه کار ساختمان، تولید البسه، نقاشی، کابینت‌سازی و جوشکاری طرح‌هایی را ارائه دادند که مورد استقبال قرار گرفته و مورد تجلیل این ستاد قرار گرفت.

 

خاصی‌پور از انعقاد تفاهم‌نامه با سپاه ناحیه، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و تصریح‌کرد: این تفاهم‌نامهها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اشتغال‌زایی منجر به ازدواج جوانان منعقد شده است.

 

وی افزود: برای ۳ جوان آستارایی به میزان ۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید تسهیلات اشتغال‌زایی برای طرح‌های ارائه شده و مصوب در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک به بانک معرفی می‌شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا خاطرنشان‌ کرد: ۱۰ جوان آستارایی نیز طرح‌های اشتغال‌زایی خود را ارائه دادند که در صورت تصویب تسهیلات لازم به این افراد اعطا می‌شود.

کد خبر 1092896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha