آیین اربعین حسینی به صورت متمرکز در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) برگزار می شود

چپردار با اشاره به اهمیت برپایی اربعین حسینی گفت: آئین اربعین حسینی در قالب هماهنگی و برنامه ریزی متداوم و مستمر در آستان مقدس امامزاده محمد سلام الله علیها کرج با محوریت شهرداری کرج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « چپردار» با حضور در آیین هماهنگی برپایی اربعین حسینی در کرج گفت: آئین اربعین حسینی در قالب هماهنگی و برنامه ریزی متداوم و مستمر در آستان مقدس امامزاده محمد سلام الله علیها کرج با محوریت شهرداری کرج برگزار می شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این رابطه گزارش هایی از برپایی آئین اربعین در سال گذشته و مشکلات مرتبط با آن بررسی شده است که برای سال جاری این مشکلات مرتفع می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت شورآفرینی و معرفت افزایی ایام اربعین حسینی عنوان کرد: ایام اربعین به عنوان یکی از روزهای شاخص و مهمی است که توجه به آن ظرفیت معرفت دینی و شورآفرینی عاشورایی در شهروندان را در بر دارد. 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی منسجم با ساز و کار موثر به منظور اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که در راستای آن شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری مشارکت ویژه ای دارند.

 

گفتنی است، این نشست هماهنگی برپایی آیین اربعین حسینی با حضور نمایندگانی از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز، هلال احمر، هیئت های مذهبی، هیئت رزمندگان غرب کرج و سپاه امام هادی(ع) حضور داشتند. 

 

 

 

کد خبر 1092929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha