اجرای طرح «ایران یاران جوان» در بندر آستارا

حیدرزاده از اجرای طرح«ایران یاران جوان» به منظور تسریع واکسیناسیون عمومی در شهرستان آستارا خبر داد.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: طرح «ایران یاران جوان» در مراکز تزریق واکسیناسیون باحضور اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا در حال اجراست.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه این طرح به منظور تسریع واکسیناسیون عمومی انجام می‌شود، افزود: ۲۳ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر آستارا متشکل از ۱۳ دختر و ۱۰ پسر در طرح «ایران یاران جوان» مشارکت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای جوان دختر و پسر در ۶ مرکز تزریق واکسیناسیون کرونا حضور دارند، تصریح‌کرد: اعضای جوان جمعیت هلال‌احمر آستارا در بخش‌های مختلف از جمله تزریق واکسن و ثبت اطلاعات افراد در سیستم همکاری دارند.

 

حیدرزاده گفت: تحقق اهداف و مسئولیت اجتماعی جمعیت هلال‌احمر، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشردوستی، مشارکت جامعه جوانان هلال احمر در امر واکسیناسیون عمومی، پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مرگ و میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره کرونا از اهداف اجرای طرح«ایران یاران جوان»  است.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه جمعیت‌هلال احمر از ابتدای شیوع کرونا، اقدامات زیادی را در راستای مقابله و مبارزه با این بیماری منحوس انجام داده است، افزود: پویش«نذر نفس» نیز برای تامین کسپول اکسیژن و دستگاه مانومتر برای بیمارستان‌ها نیز در حال اجراست.

 

حیدرزاده با اشاره به اینکه خیرین و مردم نوع‌دوست با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۳۳۵۷۰۸۳ با کد شبا۱۸۰۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲ IR   نزد بانک ملت به نام خیرین جمعیت هلال‌ استان گیلان می‌توانند در این کار خیر سهیم باشند، گفت: درج شناسه واریز ۲۸۰۰۰۸۹۷۱۴۲ در واریز کمک‌های نقدی الزامی است.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست همچنین می‌توانند با خرید کپسول اکسیژن و دستگاه مانومتر و اهدای آن به جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا به یاری بیماران کرونایی شتافته در این امر خیر و خداپسندانه سهیم باشند.

کد خبر 1092944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha