​دسترسی حدود ۷۰ درصد دانش آموزان کشور به شبکه شاد

کاظمی با بیان اینکه در تلاش هستیم با تأمین سه ریل صدا و سیما، شبکه شاد و آموزش حضوری دانش آموزان از تحصیل باز نمانند، گفت: ۶۵ تا ۷۰ درصد دانش آموزان کشور به شبکه شاد دسترسی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا کاظمی» عصر امروز(پنجشنبه 18 شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: آموزش و پرورش یک دستگاه فرابخشی و عام المنفعه است و همه باید به آن کمک کنیم.

 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اثرات و کارکردهای آموزش و پرورش در جای جای جامعه ما جاری و ساری است و تصویر آینده جامعه را می توانیم در آموزش و پرورش مشاهده کنیم.

 

وی متذکر شد: آموزش و پرورش دستگاهی است که در آینده نیاز همه دستگاه ها را تامین می کند از این رو باید مورد توجه همه دستگاه های اجرایی قرار گیرد و دغدغه آموزش و پرورش دغدغه همه دستگاه ها باشد.

 

کاظمی با بیان اینکه نیازمند یک وضعیت روشن و دقیق در حوزه آموزشی استان گلستان هستیم، تصریح کرد: باید این شاخص ها با نگاه راهبردی در شورای آموزش و پرورش استان پیگیری شود.

 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ایجاد هنرستان دریایی در گمیشان را با جدیت پیگیری می کنیم، بیان کرد: در استان گلستان ایجاد یک هنرستان کشاورزی در گرگان و یک هنرستان دریایی در گمیشان و یک کانون فرهنگی و هنری در آق قلا در دستور کار قرار می گیرد.

 

وی افزود: در تلاش هستیم با تأمین سه ریل صدا و سیما، شبکه شاد و آموزش حضوری دانش آموزان از تحصیل باز نمانند، بیان کرد: 98 درصد کشور تحت پوشش صدا و سیما قرار دارد، همچنین 65 تا 70 درصد دانش آموزان کشور به شبکه شاد دسترسی دارند.

 

کاظمی با بیان اینکه امسال نیز شبکه شاد به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد، یادآور شد: 27 شهریور ماه جاری از نسخه جدید شبکه شاد رونمایی می شود.

 

کد خبر 1092946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha