آمادگی ۲ هزار گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم

زبیدی گفت: بیش از ۲ هزار گروه جهادی جهت خدمت رسانی به مردم ساماندهی شده اند که از این تعداد یک هزار گروه به صورت کامل اکنون آماده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «یونس زبیدی» عصر امروز (پنجشنبه 18 شهریور) در جلسه قرارگاه سه گانه محرومیت زدایی که با حضور وزیر کشور در استانداری برگزار شد اظهار کرد: بیش از 2 هزار گروه جهادی جهت خدمت رسانی به مردم ساماندهی شده اند که از این تعداد یک هزار گروه به صورت کامل اکنون آماده هستند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان افزود: با وقوع تنش آبی و دستور فرماندهی سپاه استان مشکل تانکر برای آبرسانی به روستاهای پایین دست کرخه برطرف شد و با کمک آبفا رهاسازی به به سمت خطوط انتقال انجام گرفت.

 

وی با بیان اینکه تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی با آبفا 300 کیلومتر و با اعتبار 200 میلیارد تومان است اضافه کرد: تاکنون 94 کیلومتر آن افتتاح شده و در بخش تنش آبی زحمات بسیاری برای کاهش مشکلات مردم کشیده شده است.

 

زبیدی به موضوع ابگرفتگی اهواز و بندرامام خمینی (ره) اشاره کرد و یاد آور شد: به منظور رفع سریع این مشکل گروه های جهادی 20 تا 50 نفره را به این شهرستان ها اعزام کردیم و درخواست تجهیزات سنگین برای گره گشایی سریع در مشکلات آینده نیز داده شده است.

 

کد خبر 1092967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha