امروز ملت ایران به جهانیان درس زندگی در سایه قرآن و عترت را می دهد

آیت الله فلاحتی گفت: امروز آمریکایی ها ذلیل میادین شدند و ملت ایران انقلاب کردند تا عزیز الهی شوند و به جهانیان درس زندگی در سایه قران و عترت را تعلیم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، آیت الله « رسول فلاحتی » در یادواره ۱۴۲شهید والامقام بخش کومله که امروز ( پنج شنبه، ۱۸ شهریور) با رعایت پروتکل های بهداشتی در صحن آستان مقدس امام زاده حسن این شهر برگزار شد، گفت: امروز ما مفتخریم در دنیایی زندگی می کنیم که سایه شهدا بر این جهان و دنیا حاکم است و زندگی ما اگر امروز با عزت سپری می شود به خاطر این است که راه شهیدان فراموش شدنی نیست.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه هر جامعه ای که مردمشان به قهرمانان ملی و دینی توجه نکنند و راه و رسم آنان را فراموش کنند دچار ذلت می شوند، افزود: یکی از تلاش های پیامبر خدا در دوران حیاتش این بود که به مردم بیاموزد که راه مجاهدان را حفظ کنند، حمزه قهرمان جنگ احد و مدافع حریم رسالت و نبوت بود و باید به قهرمانان مدافع از حرم، مرزها و ارزش های خود بها دهند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از تلاش های دشمنان انقلاب اسلامی این است که مردم از صحنه بیرون روند و نسبت به ارزش های بومی و الهی بیگانه و انقطاع میان یک نسل و نسل دیگر ایجاد کنند، تصریح کرد: خدا را شاکریم در جامعه ای زندگی می کنیم که از شناخت درست برخوردارند و در طول این چهل سال دشمن در دو جبهه درون و بیرون شکست خورد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: امروز آمریکا با خفت تمام منطقه غرب آسیا و اطراف شبه قاره را ترک کرد و برای قدرت های سلطه جهانی ذلت و خفتی بیش از این نیست و اذعان همه تحلیلگران بر این است که ایران برنده میدان سیاست در عرصه مقاومت و به چالش کردن قدرت هاست و این امر در سایه اسلام، شهیدان و خون شهیدان است.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امروز خاری بر چشمان دشمنان نظام اسلامی فرو رفته است که می خواهند فریاد زنند اما نمی توانند چیزی گویند، خاطرنشان کرد: همه اینها در سایه ایمان ملت ایران و شهیدان به انقلاب اسلامی است که دشمن ایمان این ملت را مورد هدف قرار داده است.

 

وی با اشاره به اینکه چهل و دوسال از انقلاب اسلامی گذشت ما هر روز شاهد رویش ها هستیم اذعان کرد: یکی از عوامل عقب افتادگی قیام های مردمی و منطقه ای در سال های اخیر ( انقلاب مردم لیبی ، مصر و ...‌) این بود که رهبری آگاه، قدرتمند و شجاع که بتواند در برابر قدرت های پوشالی سلطه جو جهان امروز استقامت کنند، برخوردار نیستند.

 

آیت الله فلاحتی رهبریت در اسلام را از مهم ترین عوامل بزرگ شدن ملت ایران دانست و افزود: دفاع از رهبری از  دفاع از ارزشهای انقلاب بالاتر است و دشمنان ستون این خیمه را نشانه گرفته اند و تمام قدرت های جهانی بسیج شدند اما خداوند وعده داده است که ملتی راه خود را آگاهانه انتخاب کند، کمکش می کنند، امروز آمریکایی ها ذلیل میادین شدند و ملت ایران انقلاب کردند تا عزیز الهی شوند و به جهانیان درس زندگی در سایه قرآن و عترت را تعلیم کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز از آمریکای لاتین تا سرزمین های عربی ملت ایران را الگو خود می دانند، اظهار کرد: از عوامل عمده بزرگ شدن ملت ایران در کنار رهبری امت، ایمان به خداوند، اسلام است که دشمنان بدانند ملت ایران هر روز استقامتشان بیشتر خواهد شد و به مسئولانی مدیر، آگاه و دلسوز نیاز دارند که دولتمردان گوش به فرمان رهبری و تکیه به توان داخلی باشند.

 

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: مردم ما هر کدام به نوبه خود یک میرزا کوچک خان هستند و بزرگ مردانی هستند که راه شهدا را فراموش نخواهد کرد و تا زنده هستند راه شهیدان و آرمان های انقلاب ادامه دارد.

 

کد خبر 1092971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha