ضرورت تهیه و اجرای برنامه‌ای کوتاه‌مدت برای حل مشکل نقاط بحرانی پیش از فصل بارندگی

خلیلیان در بازدید میدانی از نقاط دچار مشکل فاضلاب در اهواز گفت: قرار شد مسئولان ذی‌ربط در سطوح مختلف جلسه‌ای داشته باشند و در فرصت باقی‌مانده تا فصل بارندگی برنامه‌ای عاجل تهیه و اجرایی کنند و این راهبرد در همه شهرهای استان دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» شامگاه (پنجشنبه ۱۸ شهریور) ساعاتی پس از شروع کار در مسئولیت به عنوان استاندار خوزستان و در اولین برنامه کاری خود همراه با اعضای شورای شهر اهواز از نقاط دچار مشکل فاضلاب در اهواز بازدید میدانی کرد و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

 

استاندار خوزستان همچنین در این بازدید میدانی در گفت‌وگو با شهروندان حاضر، شنونده مشکلات آنها بود و قول پیگیری جهت رفع مشکلات فاضلاب این نقاط را داد.

 

وی در این بازدید یکی از مشکلات اهواز و شهرهای بزرگ را شبکه دفع فاضلاب و مهار آب‌های سطحی دانست و اظهار کرد: امشب بازدید کردیم و دیدیم که در تابستان شاهد پس زدگی فاضلاب هستیم و این نشان‌دهنده این است که با اولین بارندگی معضلاتی که در ۲ سال اخیر در شهر اهواز بروز کرده است امسال هم مجددا رخ خواهد داد.

 

خلیلیان اضافه کرد: امشب با چند نفر از مسئولان در این ارتباط هم گفت‌وگو داشتیم و هم به صورت حضوری و نه در اتاق‌های دربسته از نقاط درگیر بازدید کردیم تا راهکارهای لازم جهت کاهش این مشکلات را پیدا کنیم.

 

وی تصریح کرد: قرار شد مسئولان ذی‌ربط در سطوح مختلف جلسه‌ای داشته باشند و با مشارکت شورای شهر، آبفا و شرکت‌های مرتبط با موضوع و با هماهنگی استانداری در فرصت باقی‌مانده تا فصل بارندگی برنامه‌ای عاجل تهیه و اجرایی کنند و این راهبرد در همه شهرهای استان دنبال شود. 

 

کد خبر 1092996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha