باید از ظرفیت مردم در حوزه سلامت استفاده شود

آیت الله عابدینی گفت: در دفاع مقدس امیدبخشی امام (ره) پیروزی ها را سبب شد و سربلندی ملت را رقم زد و امروز در بحث سلامتی هم باید مردم را امیدوار نگاه داشت و کار را به مردم سپرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا که شب گذشته (پنجشنبه ۱۸ شهریور) در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در دعای «يا مَنِ اسْمُهُ دَواءٌ وَ ذِكْرُهُ شِفاءٌ» امید وجود دارد و ما باید همیشه مردم را در همه عرصه ها امیدوار نگاه داریم و امام خمینی (ره) با امید دادن به مردم، انقلاب را پیروز کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در دفاع مقدس امیدبخشی امام (ره) پیروزی ها را سبب شد و سربلندی ملت را رقم زد و امروز در بحث سلامتی هم باید مردم را امیدوار نگاه داشت و کار را به مردم سپرد.

 

وی تصریح کرد: در قرآن امده در همه عرصه ها مردم باید به پا خیزند و مشارکت داشته باشند و ما امیدوار هستیم مانند دفاع مقدس، در دفاع از سلامتی مردم هم کار را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

 

آیت الله عابدینی افزود: فعالیت ها و دعای ما زمینه سازی می کنند و اینکه قران گفته همه شفاها دست خداست اگر از نظر علمی بررسی شود و عمق آن کشف شود، نیاز جامعه ما است.

 

وی یادآور شد: از همه فعالیت ها، جلسات و اقدامات جهادی که برای سلامتی جامعه صورت گرفته است، تشکر می کنیم.

 

کد خبر 1093021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha