آیت الله مدنی  شخصیتی بی نظیر مجاهدی خستگی‌ناپذیر و عالمی وارسته در میدان عمل بود

حجت الاسلام نظیری گفت: آیت الله مدنی شخصیتی بی نظیر مجاهدی خستگی‌ناپذیر و عالمی وارسته در میدان عمل بود که همه زندگی ایشان برای ما درس و الگواست.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر حجت الاسلام هادی نظیری در آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت دومین شهید محراب شهید "آیت‌الله مدنی" در مسجد ولیعصر(عج)  ملایر گفت:ایت الله مدنی  شخصیتی بی نظیر مجاهدی خستگی‌ناپذیر و عالمی وارسته در میدان عمل بود که همه زندگی ایشان برای ما درس و الگواست.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه  شهید آیت الله مدنی مجاهدی نستوه و یار صدیق امام راحل بود که باید همیشه راه و روش وی زنده نگه داشته شود تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) همواره به آیت الله مدنی محبت ویژه‌ای داشت و وی را سیدالعلما و دست راست خود می‌دانست.

وی با بیان اینکه ایشان لایق شهادت بود گفت:  آیت الله مدنی با تعالی عقل و عشق پا به عرصه عرفان عملی و حماسه گذاشت و خدای متعال او را لایق مقام قرب عندربهم دانست.

وی با اشاره به اینکه ایشان تابع محض ولایت بود گفت: تبعیت از ولایت سخت‌ترین آزمون انسان است و در این عرصه شهید مدنی به واسطه داشتن شخصیتی ممتاز و جایگاهی والا توانست در این آزمون سربلند شود.

در پایان نیز از خادمان حسینی و هیات‌های مذهبی شهرستان ملایر تجلیل و از صندوقچه روضه خانگی رونمایی شد.

کد خبر 1093141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha