محیط بان سختکوش آستارایی با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت

اکبری پور از حمله متخلفان محیط‌زیستی به محیط‌بان آستارایی با سلاح سرد خبر داد و گفت: این محیطبانان سختکوش و زحمتکش یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان آستار از ناحیه پا مورد حمله افراد متخلف قرار گرفت و به شدت مصدوم شد.

«ساسان اکبری‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: برابر گزارشات واصله، پرسنل یگان حفاظت شهرستان آستارا در حین گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت در داخل پناهگاه حیات وحش لوندویل با تعدادی متخلف که در حال قطع اشجار و خروج غیر قانونی از منطقه بودند برخورد کرد.

 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان عنوان کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا از ادامه فعالیت این افراد متخلف جلوگیری به عمل آوردند و پس از آن متاسفانه یکی از محیطبانان سختکوش و زحمتکش یگان شهرستان استار با سلاح سرد از ناحیه پا مورد حمله افراد متخلف قرار گرفت و به شدت مصدوم شد. 

 

اکبری‌پور با بیان اینکه محیط‌بان مصدوم آستارایی بلافاصله جهت مداوا توسط همکاران خود به بیمارستان شهرستان آستارا منتقل شد تصریح کرد: مراتب این حادثه پس از هماهنگی لازم انجام شده با مدیرکل محیط زیست استان گیلان و صدور دستورات لازم از سوی ایشان، به صورت ویژه در حال پیگیری است.

 

وی با تاکید بر اینکه فرد ضاربی که محیط بان آستارایی را مصدوم کرد شناسایی شده است ابراز داشت: ضارب هم اکنون به صورت مشترک با همکاران انتظامی در حال تعقیب و دستگیری و تحویل به مراجع قضایی استان است.

 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان پایش و کنترل دقیق مناطق تحت مدیریت را توسط نیروهای این یگان مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: متخلفان همواره درصدد ایجاد اخلال و وارد آوردن آسیب به محیط زیست هستند اما یگان حفاظت محیط زیست اجازه جولان را به آنان نمی‌دهد.

 

کد خبر 1093157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha