واکسیناسیون علیه کرونا در چهارمحال و بختیاری شتاب گرفت

جزایری گفت: با ورود محوله‌های جدید واکسن کرونا در استان چهارمحال و بختیاری از هفته آینده روزانه هفت هزار دز واکسن در استان تزریق می‌شود.

سید «راشد جزایری» امروز (پنجشنبه ۱۸ شهریور) در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: با صدور مجوز برای تزریق واکسن از سوی شبکه های بهداشت در روستاها، جمعیت قابل توجهی از روستاییان نیز زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون ۳۳ و یک درصد جمعیت هدف شهرستان شهرکرد دز اول و ۱۷ و شش درصد جمعیت دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

 

جزایری تصریح کرد: همچنین درصد واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون در شهرستان اردل ۲۶ و هشت درصد دز اول و ۱۵ و شش دز دوم، شهرستان بروجن ۲۹ و هفت درصد دز اول و ۱۷ و ۲ درصد دز دوم، شهرستان بن ۲۸ و نیم درصد دز اول و ۱۸ و هفت درصد دز دوم، شهرستان سامان ۲۸ و شش درصد دز و ۱۹ درصد دز دوم و شهرستان فارسان ۲۵ و یک درصد دز اول و ۱۴ و هشت درصد دز دوم انجام شده است.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در شهرستان لردگان تاکنون ۲۱ و هشت درصد دز اول و ۱۲ و ۲ درصد دز دوم، شهرستان کوهرنگ ۳۵ و نیم درصد دز اول و ۲۰ و شش درصد دز دوم و شهرستان کیار ۲۹ و یک درصد دز و ۱۸ و هفت درصد دز دوم تزریق شده است.

 

جزایری خاطرنشان کرد: کمبودی در خصوص واکسن کرونا در استان چهارمحال و بختیاری وجود ندارد و تاکنون علاوه بر گروه ‌های سنی ۴۰ گروه پرخطر نیز زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

 

کد خبر 1093164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha