برگزاری سومین رویداد ملی فهما در ۱۸۰ کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس

اخوت از اجرای سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» در سطح ۱۸۰ باب از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: سومین رویداد ملی فهما همزمان با سراسر کشور با شعار «به توان مردم» در سطح ۱۸۰ باب از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در حال اجرا است که کانون‌ها به منظور شرکت در این رویداد ملی، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه این طرح در قالب ۳ شبستان و ۱۲ رواق‌ مختلف در سامانه بچه‌های مسجد تعریف شده است، افزود: ثبت گروه‌های نمایش، سرود، فیلم، تولیدات چند رسانه‌ای، طرح‌های فرهنگی، آزمون‌های مختلف، آتار تولیدی و هنری کانون‌ها و کارآفرینی از جمله محورهای مختلف حضور کانون‌ها در رویداد ملی فهما است.

 

وی با اشاره به حضور موفق ۴ باب از کانون‌های مساجد جنوب فارس در رویداد فهما سال گذشته، از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس خواست با تمام ظرفیت و توان خود در این رویداد ملی حضور پیدا کنند.

 

اخوت با بیان اینکه سومین رویداد ملی فهما همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز و با ولادت حضرت زهرا(س) پایان می‌یابد، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص این طرح به کانون‌های فرهنگی هنری جنوب فارس اعلام شده و امیدواریم امسال شاهد حضور پررنگ‌تر کانون‌های جنوب فارس در جمع کانون‌های برتر کشور باشیم.

 

بر اساس این گزارش، در طرح ملی فهما ۹۹، کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) لار به‌عنوان کانون برتر کشوری در رواق سرود، کانون‌های شهدای لارستان و امام محمدباقر(ع) لار به ترتیب در رواق همدلی و سرود و کانون امام رضا(ع) از شهرستان گراش نیز در رواق سرود شایسته تقدیر شناخته شدند.

کد خبر 1093169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha