طرح ملی ارزیابی و پایش خانه‌های قرآن در استان زنجان آغاز شد

به گفته ورقایی، همزمان با سراسر کشور، طرح ملی ارزیابی و پایش خانه های قرآن در استان زنجان آغاز شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از آغاز طرح ملی ارزیابی و پایش خانه های قرآن و عترت در استان زنجان خبر داد.

 

مهدی ورقایی ادامه داد: پایش و ارزیابی خانه‌های قرآن و عترت (ع) با هدف تبیین وضعیت موجود و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها، استعداد‌ها و نیز ضعف‌ها و چالش‌های احتمالی پیش روی آن‌ها و تلاش برای تقویت نقاط قوت و رفع موانع در مسیر ترسیم چشم انداز جامعه توسعه مشارکت‌های مردمی مبتنی بر اسناد فرهنگی قرآنی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

 

این مسئول تصریح کرد: با توجه به نقش محوری و بی‌بدیل مدیران محترم خانه‌های قرآن در ارائه اطلاعات دقیق از وضعیت موجود، گام نخست طرح مذکور بر پایه خود اظهاری، تنظیم و شاخص‌های تعریف شده در قالب سامانه رصد خانه‌های قرآن و عترت در بخش پایش و ارزیابی خانه‌های قرآن و عترت پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن به نشانی www.telavat.ir قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه دستورالعمل مرحله نخست اجرای طرح و نحوه مشارکت خانه‌های قرآن و عترت در بخش‌های مربوطه قرار داده شده است، افزود: مدیران تمامی خانه‌های قرآن شهری و روستایی از تاریخ 15 شهریور لغایت 30 مهرماه 1400 با مراجعه به نشانی www.telavat.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و شاخص‌های ارزیابی در سامانه رصد خانه‌های قرآن و عترت ۱۴۰۰ اقدام کنند.

 

کد خبر 1093201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha