شهدای مدافع حرم ادبیات مقاومت را در جامعه معنا کردند

سردار حیدرنیا با اشاره به اهمیت مقام شامخ شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شهدای مدافع حرم ادبیات مقاومت را در جامعه معنا کردند.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار علیرضا حیدرنیا» با حضور در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید اصغر الیاسی که شامگاه ۱۹ شهریور در بهشت زهرا (س) چهارباغ برگزار شد گفت: شهید آینه جمال و جلال خداوند بر روی زمین است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: این که برخی از مسئولان به دنبال غنائم سیاسی هستند و به آرمان های شهداء پشت پا می زنند، شایسته کارگزار حکومت اسلامی نیست. 

 

وی با اشاره به اهمیت خون شهید که به جامعه امنیت می بخشد بیان کرد: اگر نبود خون شهداء معلوم نبود که وضعیت دیگر مردمان چگونه بود، اینکه هر یک از شما در این مراسم نورانی به مناسبت سالروز شهادت شهید اصغرالیاسی حضور پیدا کردند به دل های متواضع شما نسبت به مقام شهداء برمی گردد.

 

وی اظهار کرد: ما با جایگاه دنیوی نمی توانیم مقام و عظمت شهداء را درک کنیم، تنها کسی که بدون حجاب در روز قیامت با خدا دیدار می کند، شهید است؛ شهیدان ما بالاترین سرمایه خود که جان آن ها است را به خداوند اهداء کرده اند.

 

سردار حیدرنیا ادامه داد: شهدای مدافع حرم ادبیات مقاومت را در جامعه و زندگی ما جاری ساختند، این شهداء مظلوم که در سرزمین غربت از کیان اسلام در مقابل نیروهای کفر ایستادگی می کنند نشان از مقام و منزلت آنان است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: این پدران و مادران شهداء هستند که آقازاده های خود (شهیدان) را تربیت کردند و امروز خون پاک این شهداء حافظ نظام و انقلاب اسلامی است. 

 

 

کد خبر 1093202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha