عملیات زیرسازی محورهای فرهادان، قوشخانه، شیرغان و جنجال آباد تمام شد

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای فاروج گفت: عملیات زیرسازی محورهای روستایی فرهادان، قوشخانه، شیرغان و جنجال آباد تمام و آماده آسفالت شد.

«جواد جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: تیم راهداری شهرستان عملیات زیرسازی این چهار محور را به پایان رساند تا  در مجموع به طول 7.5 کیلومتر مسیر، آماده آسفالت شود.

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای فاروج افزود: محور آق چشمه به طول ۱.۱ کیلومتر در حال انجام عملیات زیرسازی و چهار دستگاه ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیون ریال در محور پیره، پسکن در حال اجرا است.

 

جعفری اظهارکرد: به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها فقط از ابتدای سال 1400 تا کنون در قالب طرح ابرار زیر سازی هفت کیلومتر و 500 متر از محورهای روستاهای فرهادان، قوشخانه، شیرغان و آق چشمه با استفاده از ماشین آلات این دستگاه انجام شده و این هدف تحقق یافته است.

 

وی، با اشاره به آسفالت مسیر خرق به بام گفت: طول این محور 10 کیلومتر است که تاکنون یک کیلومتر و 600 متر آسفالت، دو کیلومتر اساس و بیس بر روی محور حمل و یک کیلومتر هم آماده آسفالت شده است.

 

جعفری افزود: از 14 ابنیه فنی این محور تاکنون 9 ابنیه تا 80 درصد اجرایی شده و پنج ابنیه هم باید ساخته شود تا به مرحله زیرسازی محور برسیم.

 

وی، شاخص راه روستایی در شهرستان را، 39.92 درصد عنوان کرد و گفت: از شاخص استانی با  43 درصد و متوسط کشوری با  53 درصد عقب تر هستیم.

 

جعفری، افزود: 26 روستای بالای 20خانوار  و 9 روستای بالای 50خانوار از راه آسفالته محروم هستند که مجموعه طول این محورها 122 کیلومتر است.

کد خبر 1093266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha