تولید کنندگان خار چشم دشمنان اقتصاد کشور ما هستند

خسروانی گفت: تولید کنندگان خار چشم دشمنان اقتصاد کشور ما هستند و تولید و پایداری اشتغال در بین تولید کنندگان فارس گسترش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، امروز (شنبه 20 شهریور) با تاکید بر نقش تولید در تحقق اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران گفت: تولید کنندگان خار چشم دشمنان اقتصاد کشور ما هستند و تولید و پایداری اشتغال در بین تولید کنندگان فارس گسترش خواهد یافت.

مدیر شرکت «یاس نوین پارسه» استان فارس افزود: هدف شرکت «یاس نوین پارسه» استان فارس، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات تولید کنندگان فردی و خانگی توسط سرخوشه هایی است تا ضمن شناسایی آنها از این ظرفیت برای کمک به تولید کنندگان  کوچک استفاده کنند.

وی اضافه کرد: شرکت «یاس نوین پارسه» استان فارس در زمینه کمک برای فروش صنایع دستی از طریق سرخوشه ها آمادگی لازم را دارد و به زودی این شرکت باعث رونق تولید و پایداری اشتغال در بین تولید کنندگان فردی و خانگی می شود.

خسروانی تاکید کرد: این شرکت می تواند سرخوشه های فعال در زمینه مواد غذایی و صنایع دستی را شناسایی کند و موجب احیا و راه اندازی  تولید و پایداری قطب های تولیدی مشاغل در استان شود.

وی تصریح کرد: بسته بندی محصولات و تولیدات خانگی نقش موثری در افزایش قیمت محصول و حفظ کیفیت، سلامت محصولات، نحوه چیدمان محصولات و امکان انبار کردن دارد و سامانه «راسته بازار» به عنوان تنها حامی قطب های تولیدی محصولات فرد و خانگی  بستری امن برای صاحبان کسب و کارهای خرد و تولید کنندگان کوچک در این زمینه آموزش های لازم را می دهد.

کد خبر 1093291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha