دولت برای حفظ ارزش های دفاع مقدس سرمایه گذاری کند

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ ارزش های دفاع مقدس گفت: دولت باید در این راستا سرمایه گذاری ویژه داشته باشد.

عفت شریعتی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یعنی حفظ ارزش های اسلام و انقلاب و میراث گرانقدر شهیدان و امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت؛ امروز ما در عرصه بین المللی و منطقه ای اگر شاهد عظمت جمهوری اسلامی ایران هستیم، این عظمت را مرهون هشت سال ایثار و مقاومت رزمندگان و ملت ایران هستیم.

 

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز به روز بر پایه های استحکام معنوی، بین المللی و منطقه ای جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود و با شرایطی که امروز ما در کشورهای اسلامی یا منطقه می بینیم، باید بگوییم این عظمت و استواری مان بر پایه دفاع مقدس بوده است.

 

وی با بیان اینکه ما به ارزش های دفاع مقدس افتخار می کنیم و باید برای حفظ آنها برنامه داشته باشیم، گفت: برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت باید دولت توانمند و اسلامی آیت الله رییسی در عرصه دفاع مقدس بیشتر سرمایه گذاری کند چرا که دانش آموزان، دانشجویان و جوانان که در جنگ هشت ساله نبودند، باید این ارزش ها برایشان نهادینه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ما باید برای تقویت بنیادهای دفاع مقدس در آموزش و پرورش و مقاطع آموزش عالی برنامه فرهنگی و معنوی کلان داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1093299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha