کلینیک کسب و کار خراسان شمالی راه اندازی شد

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: در جهت حمایت از صنایع استان کلینیک کسب و کار خراسان شمالی در ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی بیدک راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محسن صابری» اعلام کرد: هدف از راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره کسب و کار، در کنار هم قرار گرفتن عرصه دانشگاه و صنعت است.

 

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: ایجاد ارتباط مستمر بین مشاورین و واحدهای صنعتی قطعاً در فرآیند تولید، تأثیرگذار خواهد بود و باعث اشتغال پایدار و پویایی هرچه بیشتر اقتصاد و صنعت استان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خواهد شد.

 

صابری خاطرنشان کرد: در این کلینیک ارائه خدمات مشاوره ای، آموزشی و عارضه یابی، با همکاری کارشناسان و مشاوران با تجربه و متخصص در حوزه های امور مالی و سرمایه گذاری، امور گمرکی و بازاریابی مهیا شده است.

 

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی اظهارکرد: بر اساس نیازهای شناسایی شده از سوی این کلینیک دوره های آموزشی تخصصی ویژه مشاوران و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار برگزار می شود .

 

در همین راستا، در جلسه ای که تعداد 14 مشاور اصلح مورد تایید در حوزه های تخصصی شرکت داشتند، مدیرکلینیک انتخاب و برای تایید نهایی به سازمان صنایع کوچک معرفی شد.

 

 

کد خبر 1093334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha