اجرای طرح شمیم حسینی در ملایر

جعفری گفت: طرح شمیم حسینی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با توزیع یک هزار بسته معیشتی در بین خانوادهای نیازمند آغاز شده است.

«پژمان جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت:  طرح «شمیم حسینی» یکی از طرح هایی است که در راستای دستگیری از نیازمندان امسال برای دومین سال از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در ایام ماه محرم و صفر انجام می‌شود.

  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه  در راستای اجرای این طرح امسال در استان همدان حدود 7 هزار بسته توزیع می شود که سهمیه  شهرستان ملایر نیز مشخص شده است

  وی از توزیع یک‌هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند ملایر در راستای طرح شمیم حسینی خبر داد و گفت: برای این تعداد بسته مبلغ 500 میلیون تومان  در راستای اجرای نیت واقف از محل موقوفه سیف الدوله هزینه شده است

وی اضافه کرد:  برای هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده و  هر بسته شامل ۱۰ کیلو برنج، روغن ماکارونی، قند و حبوبات است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه سال گذشته نیز این طرح در ملایر اجرا شد گفت: در این راستا این تعداد بسته معیشتی از امروز به همت مراکز افق در بقاع متبرکه و همچنین گروه‌های جهادی در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده حاشیه شهر و مناطق محروم شهرستان توزیع می شود.

 وی یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون تعداد ۹ هزار و ۷۰۰ بسته سبد کالا از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در قالب کمک های مومنانه  و طرح  شمیم حسینی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده که با تعداد بسته‌های جدید به ۱۰ هزار و ۷۰۰ بسته خواهد رسید.

جعفری  همچنین به  اجرای طرح «مهر تحصیلی» در ملایر  برای نهمین سال  اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز تعداد یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر وکیف بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه توزیع این بسته ها از اواخر شهریور ماه شروع میشود گفت:  برای این بسته‌ها نیز 280 میلیون تومان از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله  هزینه شده است.

وی گفت: مرحوم سیف الدوله بزرگترین  واقف ملایری است که  یکی از نیات این واقف بزرگ در حوزه  آموزشی  و کمک به دانش آموزان نیازمند  است.

 

کد خبر 1093353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha