ضرورت سرعت و دقت در ساخت و تحویل منازل به مردم سی سخت

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر دقت در ساخت و ساز‌ها، گفت: ساخت و ساز‌ها با دقت بیشتر اجرا شده تا منازل مقاوم ساخته و تحویل مردم داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کیامرث حاجی زاده» امروز (۲۰ شهریور ماه) در نشست ستاد بازسازی شهر سی‌سخت خواستار رفع نواقص در ساخت و ساز‌ها شد و اظهار کرد: بنیاد مسکن باید قبل از آغاز فصل سرما واحد‌های مسکونی در دست ساخت را تکمیل و به مردم تحویل دهد.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسریع در بازسازی و تعیمرات مدارس در مناطق زلزله زده سی سخت شد و گفت: باید زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان دنا که بر اثر زلزله تخریب شده نیز بازسازی شوند.

 

وی در ادامه از صبر و همکاری مردم تشکر کرد و ادامه داد: با مدیریت استاندار، سایر مدیران شهرستانی و سایر نهادها آب، برق و تلفن برقرار شد و در یک روز بعد از زلزله گاز آنها متصل شد.

 

حاجی زاده به حضور ارگان‌هایی مانند سپاه، نیروی انتظامی در بحث امنیت، راهنمایی و رانندگی، شهرداری، هلال احمر، اعضای شورا، دادستان، دادگستری و زیر مجموعه آنها، اصحاب رسانه، صدا و سیما، معتمدان منطقه در جریان زلزله دنا اشاره و عنوان کرد: در روزهای نخست زلزله پرونده های زلزله زده ها به سختی جا به جا می شد، اما امروز بالغ بر هزار و ۱۰۰ واحد مسقف شده است.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تلاش ها و همت ها همچنان باید بر اتمام واحدهای زلزله زده تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما ادامه داشته باشد، ادامه داد: در بازسازی مناطق زلزله زده کیفیت بازسازی و سرعت بازسازی نباید فدای یکدیگر شوند، در این راستا باید تا آخرین زمان مسئولیت، مسئولان فعال و تلاش داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه در بحث اعتبارات بنیاد مسکن و نمایندگان مجلس به ویژه نماینده مرکز استان سبب افزایش کیفیت در بازسازی دنا شد، ادامه داد: در بحث احداث مدارس نظارت و جدیدت بیشتری شود، از طرفی در بحث فنی باید نظارت ها بر ساخت و سازها افزایش پیدا کند.

 

امام جمعه شهر سی‌سخت هم در این جلسه گفت: نباید کیفیت را فدای فرصت کرد و اعتباراتی که برای ساخت و ساز‌ها و بازسای منازل زلزله زده در شهرستان دنا در نظر گرفته شده باید به صورت صد درصدی تامین و تخصیص داده شود.

 

حجت الاسلام «ناصر مصباح نژاد» خواستار نظارت بیشتر بر ساخت و ساز‌ها در مناطق زلزله زده شد و گفت: ساخت ساز‌ها باید قبل از آغاز فصل سرما به پایان رسیده و واحد‌های مسکونی زلزله زدگان به آنان واگذار شود.

کد خبر 1093386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha