حمایت از مشاغل خانگی مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی و هنری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: مشاغل خانگی مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آران و بیدگل حمایت می شوند.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه دیدار با رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل با گرامیداشت هفته تعاون گفت: این نشست با هدف اجرای برنامه های مشترک فرهنگی در حوزه کارگری و تبادل نظر و هماهنگی جهت اخذ تسهیلات مشاغل خانگی برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری ۶ دستگاه از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد انجام می شود.

 

ضابطی خاطر نشان کرد: در قالب این طرح، مشاغل خانگی مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آران و بیدگل حمایت می شوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: متقاضیان در صورت واجد شرایط بودن از حمایت های مختلف نظیر حق بیمه خویش فرما، تسهیلات و  بازارهای محلی جهت عرضه محصولات خانگی و غیره برخوردار خواهند شد.

 

ضابطی در خصوص نحوه نام نویسی در این طرح گفت: متقاضیان می توانند تا پیش از راه اندازی سامانه الکترونیکی مشاغل خانگی، ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهند. پس از تکمیل و راه اندازی سامانه مذکور، تمام مراحل ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی به نشانی www.mashaghelkhanegi.ir و به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

 

وی افزود: رشته های مشاغل خانگی، فرم ثبت نام متقاضیان به تفکیک مستقل، تحت پوشش، پشتیبان و چگونگی نظارت در حوزه مشاغل خانگی به نشانی www.irimlsa.ir بخش مشاغل خانگی قابل مشاهده است.

کد خبر 1093403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha