استقرار اتوبوس به همراه اکیپ سیار جهت واکسیناسیون در مناطق حاشیه شهر اندیمشک

جهانگیری گفت: در راستای دسترسی آسان شهروندان‌ به ویژه افراد سالمند و همچنین کم‌بضاعت مناطق حاشیه شهر اندیمشک جهت تزریق واکسن کرونا، یک‌دستگاه اتوبوس به همراه اکیپ سیار واکسیناسیون هر روز در یکی از این مناطق مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (شنبه ۲۰ شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای دسترسی آسان شهروندان‌ به ویژه افراد سالمند و همچنین کم‌بضاعت مناطق حاشیه شهر جهت تزریق واکسن کرونا، یک‌ دستگاه اتوبوس با همکاری شهرداری اندیمشک، به همراه اکیپ سیار واکسیناسیون هر روز در یکی از مناطق حاشیه شهر مستقر خواهد شد.

 

فرماندار اندیمشک روند واکسیناسیون در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ستاد کرونا اندیمشک در جهت ایجاد رضایت‌مندی مردم و  بالا بردن سرعت انجام تزریق واکسن، مراکز تجمیعی تزریق را از ۲ به ۷ مرکز افزایش داد که این امر رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از  ۱۰۷ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان اندیمشک به گروه‌های هدف تزریق شده است اذعان کرد: در کنار استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی، تزریق واکسن تاثیر زیادی در ایجاد ایمنی جمعی در میان شهروندان دارد.

 

جهانگیری در ادامه از تمامی گروه‌های سنی هدف که فراخوان شده‌اند درخواست کرد که در اولین فرصت برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

کد خبر 1093414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha