مسئولان به وعدهای خود جامه عمل بپوشانند

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مسئولان باید به دعدهای خود جامه عمل بپوشانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در هفتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی زرندیه که صبح روز شنبه بیستم شهریورماه با دستور جلسه تبادل نظر پیرامون راهکارهای احیاء و تقویت اعتماد و امید مردم به نظام در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: حرکت در مسیر ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است.

 

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت سیزدهم افزود: مسئولینی که در دوران مسئولیت خود کوتاهی و یا خطایی انجام داده اند می بایست پاسخگو بوده و بازخواست شوند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نظام ما جمهوری اسلامی است و حفظ جمهوریت و اعتماد و امید مردم به نظام می بایست اولویت اول مسئولین نظام باشد.

 

امام جمعه زرندیه خاطر نشان کرد: مسئولین نظام باید به وعده هایی که میدهند جامه عمل بپوشانند و هرگز نباید وعده ای بدهند که از توان آنها خارج باشد. وچنانچه وعده از دادند ونتوانستند عنلی کنند شجاعت به خرج داده و از مردم عذرخواهی کنند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مسئولین هرکجا از توکل به خدا غافل شده و به غیر خدا توکل کردند متضرر شدند.

 

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برنامه ها

در ادامه این جلسه «احمدجوانمرد» نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده به تشریح دستور جلسه پرداخت و گفت: یکی از عوامل داشتن انگیزه در مسئولین و کارکنان دولت، انجام فعالیت جدی و جهادی در بسیاری از بخش ها است.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی، تقویت جبهه رسانه ای، انعکاس و برجسته سازی نقاط قوت موجود با تقویت روابط عمومی ادارات و اقدامات انقلابی، جهادی و قاطع را از راهکارهای احیاء و تقویت اعتماد و امید مردم به نظام دانست.

 

گفتنی است تشکیل تیم خدمت در شهرستان و تقویت دفتر رسیدگی به شکایات فرمانداری مصوبات جلسه ۷۹ شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بود.

کد خبر 1093447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha