حوزه های علمیه خواهران در تحولات اجتماعی هدایت اثرگذاری دارند

حجت الاسلام محمودی گفت: حوزه های علمیه خواهران برای رسیدن به اجتهادات مسائل جامعه مانند مسائل زنان و خانواده نقش موثری ایفا می کنند و در تحولات اجتماعی هدایت اثرگذاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «عبدالرضا محمودی»، امروز (شنبه 20 شهریور) در آیین افتتاحیه حوزه علمیه خواهران و برادران استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: حوزه های علمیه خواهران برای رسیدن به اجتهادات مسائل جامعه مانند مسائل زنان و خانواده نقش موثری ایفا می کنند و در تحولات اجتماعی هدایت اثرگذاری دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس افزود: هدف گذاری علوم در حوزه های علمیه باید در خدمت تعالی باشد و حوزه های علمیه از جهت هایی که آنها را از رسالت اصلی خود دور می کنند باید اجتناب کنند.

وی اضافه کرد: حوزه علمیه خواهران فارس در یک سال گذشته موفق به جذب یک هزار و ۷۴ طلبه شده در مقطع سطح 2 شده است و شاهد  استقبال ۳۶ نفر برای تحصیل در مقطع چهار نیز بوده ایم.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر فعالیت مطلوب بانوان طلبه در بحران کرونا عنوان کرد: خوشبختانه خواهران طلبه فارس در ایام کرونا در کنار همسرداری، خانه داری و فرزند پروری دروس خود را با جدیت به صورت مجازی دنبال کرده اند.

کد خبر 1093478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha