ولایتمداری رمز پیروزی انقلاب اسلامی و مهمترین وصیت شهدا است

سردار کریمی گفت: ولایتمداری رمز پیروزی انقلاب اسلامی و مهمترین وصیت شهدای انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در مراسم شبی با شهدا که در روستای ورچه خمین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: ولایتمداری، حرکت در خط ولایت و تبعیت از ولایت مهمترین وصیت شهدا و رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یکی از ضرورت های مهم امروز را توجه به درس ها و عبرت های عاشورا دانست و افزود: مقاومت در برابر دشمنان، ایستادگی بر روی ارزش ها، تسلیم نشدن در برابر فتنه انگیزی ها و توطئه های دشمنان از درس های مهم قیام عاشورا است.

 

این مقام مسئول تقویت فرهنگ‌ امر به معروف و نهی از منکر، جلوگیری از تحریف واقعیت ها و احیای فرهنگ های ارزشی را از دیگر درس های مهم عاشورا دانست و بیان کرد: شهدای انقلاب با تاسی از فرهنگ عاشورا گام در مسیر انقلاب و دفاع از ارزش های انقلابی گذاشتند.

 

وی به عبرت ها و پیام های قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: حرکت در مسیر قرآن و انس با کلام وحی، دعا و توسل به اهل بیت(ع)، اقامه نماز، بصیرت و حق گویی و به موفع عمل کردن و توجه به حقوق مردم، ایثار و فداکاری، صبر و گذشت، نترسیدن از دشمنان‌ از پیامدهای و عبرت های دیگر مهم‌عاشورا است.

 

خدمت رسانی به جامعه و رفع مشکلات محرومین در دستور کار همگان

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر شهدا و ارزش های انقلاب امری واجب و ضروری است، گفت: امروز خدمت به مردم و ایثار از خودگذشتگی برای رفع مشکلات جامعه خود نوعی حرکت در مسیر شهدا است و امید است که بتوانیم بیش از پیش در این زمینه گام برداریم.

 

سردار کریمی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا بار دیگر در جامعه احیا شد و ملت ایران با روحیه عاشورایی در طول این سال ها از مقاطع سخت عبور کرده اند، افزود: امروزه دشمنان در فضای مجازی به دنبال فراموشی پیامدها و درس های عاشورا هستند و می خواهند جای ارزش ها را با ضد ارزش ها و مجاهد را با مفسدین عوض کنند.

 

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید نسبت به توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان هوشیارانه عمل کنند، اضافه کرد: بی بصیرت ها همواره بزرگترین ضربه های وارد شده به اسلام در طول تاریخ بوده است که در این راستا باید با بصیرت افزایی بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

 

این مقام مسئول تبعیت از ولایت را مهمترین وصیت شهدا دانست و گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط مختلف ولایتمداری مردم است و دشمنان با اقدامات مختلف به دنبال جدایی ملت از ولایت هستند.

 

سازماندهی بیش از هزار و 200 گروه جهادی در استان

 

سردار کریمی محرومیت زدایی و خدمت رسانی بی منت به مردم را یکی از اقدامات مهمی دانست که توسط سپاه و بسیج با قوت درحال پیگیری است و گفت: گروه های جهادی تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم و زدودن غبار فقر و محرومیت از مناطق محروم پای کار آمده است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در استان مرکزی بیش از یک هزار و دویست گروه جهادی در عرصه های مختلف سازماندهی شده اند، گفت: این گروه های بسیجی و جهادی علاوه بر خدمت رسانی به نقاط مختلف استان مرکزی در استان های دیگر نیز خدمات ارائه می دهند و منشا خیرات و برکات فراوانی هستند.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۷۶۰ خانه محروم در طی یک سال گذشته تحویل نیازمندان شده است، ادامه داد: پروژه های زیادی نیز در عرصه های آب، کشاورزی، عمرانی و سازندگی انجام شده است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ایران اسلامی توانمندی ها و ظرفیت های فراوانی دارد، خاطر نشان کرد: اگر به درستی از این ظرفیت ها استفاده شوند قطعا مردم طعم شیرین‌ انقلاب اسلامی را خواهند چشید.

 

سردار کریمی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تولید واکسن در ایران گفت: تولید واکسن ایرانی نشان از ایمان و اعتقاد به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی و دانشمندان جوان ایرانی است و این موفقیت بزرگی برای ملت ایران به شمار می آید.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه امروز عده ای در فضای مجازی به دنبال ترساندن مردم از واکسن هستند، خاطر نشان کرد: این افراد در راستای اهداف دشمنان حرکت می کنند و البته ملت ایران همچون گذشته در برابر این توطئه ها هوشیارانه عمل خواهند کرد.

 

وی اضافه کرد:بسیج و سپاه تمام‌توان خود را برای تسریع واکسیناسیون مردم پای کار آورده و هیچ محدودیتی در این راستا نداریم و نباید فرصتی را برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی مردم از دست بدهیم.

کد خبر 1093509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha