طرح بازآفرینی شهری با اعتبار ۴ هزار میلیارد تومان تصویب شده است

معتمدیان گفت:طرح بازآفرینی شهری نیز با ۴ هزار میلیارد تومان تصویب شد که ۱۷۰۰ میلیارد آن تامین اعتبار شده است تا زمینه اجرایی ۱۳۷ پروژه در شهر مشهد را ایجاد کند، طرح کمربند شهر مشهد برای جلوگیری از ساخت و‌ سازها است که امیدوارم اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» عصر(۲۰ شهریور) در مراسم تکریم و معارفه شهردار مشهد که با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: امروز این توفیق حاصل شد تا در این جمع حضور پیدا کنم و در مراسم تکریم شهرداران شهر مشهد حضور پیدا کنم، در ابتدا جا دارد از جناب کلائی که زحمت بسیاری برای مشهد کشیدند، تشکر کنم.

 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ایشان در مدت کمتر از سه سال منشا خدمات بزرگی بودند؛ آن هم در شرایطی که با مشکل جدی مواجه بودیم تلاش ها و اقدامات ارزشمندی با شورای پنجم انجام دادند، امروز آغاز به کار شهردار جدید و انقلابی است به ایشان نیز تبریک می گویم و امید دارم در ماموریت های خود در این شهر موفق باشند.

 

وی با اشاره به موضوعات اولویت دار مشهد، بیان کرد: در ابتدا می توان به تعیین و تکلیف بافت پیرامون حرم که مطالبه مردم است، اشاره کنم، موضوع منطقه ثامن بسیار موضوع مهمی است که چند سال گذشته با کمک همه دستگاه ها به تصویب رسید و بعد از تصویب در شورای عالی شهرسازی بنا بر دستورات مقام معظم رهبری ابلاغ شد تا طرح جدیدی در شهر مشهد داشته باشیم.

 

معتمدیان با اشاره به اینکه مشکلات گذشته اصلاح شده و با حمایت شورای شهر ششم و شهردار اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: در دوره پنجم نیز در حاشیه شهر اقدامات شایسته ای انجام شده است، بعد از سه دهه با کمک شورای شهر پنجم و شهردار سابق طرح تصویب شده و با کمک شورای جدید اجرایی خواهد شد.

 

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: طرح بازآفرینی شهری نیز با ۴ هزار میلیارد تومان تصویب شد که ۱۷۰۰ میلیارد آن تامین اعتبار شده است تا زمینه اجرایی ۱۳۷ پروژه در شهر مشهد را ایجاد کند، طرح کمربند شهر مشهد برای جلوگیری از ساخت و‌سازها است که امیدوارم اجرایی شود. امید داریم با همه دستگاه های متولی به تصویب برسد.

کد خبر 1093534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha