صدور گواهینامه آموزشی برای کارمندان شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی

محمدبیگی گفت: با موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان قزوین مقرر شد به کارمندان دستگاه‌ های اجرایی که جزو مشارکت کنندگان در جشنواره رضوی باشند، معادل هشت ساعت آموزشی اختصاص و برای قشر مذکور گواهینامه آموزشی صادر شود.

«فاطمه محمدبیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌ خوانی، شناساندن فرهنگ رضوی و بهره‌ مندی از سیره پاک ائمه اطهار به ویژه هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت علی ابن موسی الرضا (ع) از طریق مطالعه سیره ایشان در سطح کتابخانه‌ های عمومی برگزار شده است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ادامه داد: یازدهمین دوره این جشنواره در سال 1400 با برگزاری در گروه‌های سنی مختلف و در نظرگیری بخش‌ های متنوع و جذاب و راه‌ اندازی پویش‌ های کتابخوانی ویژه فرهنگ رضوی و مهدوی در حال انجام است.

 

وی عنوان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان قزوین اعم از اطلاع ‌رسانی و جلب مشارکت حداکثری و معرفی جشنواره در دستور کار قرار گرفته است و اتفاق ویژه در این خصوص تعامل با واحد آموزش و پژوهش‌ های آینده نگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بود که در نهایت به صدور گواهینامه آموزشی برای کارکنان و کارمندان دستگاه‌ های اجرایی استان انجامید که در روند برگزاری جشنواره مشارکت داشته باشند.

 

محمدبیگی ضمن درخواست همراهی و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و علاقمندان به فرهنگ اهل بیت (ع) در استان، اظهار کرد: استقبال شایسته و حداکثری از فراخوان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یکی از بزرگ ‌ترین جشنواره کتابخوانی کشور، منجر به افزایش سرانه مطالعه و ترویج کتاب و کتابخوانی خواهد شد و بار دیگر ثابت می کند می ‌توان از فضای مجازی و بستر الکترونیک در مسیر اهداف والای الهی استفاده مناسبی کرد.

 

وی یادآور شد: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در 2 بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک با ارائه 6 عنوان کتاب برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به آدرسwww.samakpl.ir  مراجعه کنند.

 

کد خبر 1093578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha