راه اندازی مجدد مرکز واکسیناسیون خودرویی در اراک

قربانی از راه اندازی مجدد مرکز واکسیناسیون خودرویی در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «یاسر قربانی» با اشاره به اهمیت واکسیناسیون همه اقشار جامعه به ویژه دانشجویان در جمع خبرنگاران، گفت: در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی قرار داریم و واکسیناسیون دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه دانشجویان ساکن استان مرکزی می توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir برای تزریق واکسن ثبت نام کنند، افزود: این افراد می توانند پس از دریافت پیامک و مشخص شدن محل تزریق واکسن‌ به مرکز مربوطه به مرکز مورد نظر مراجعه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: دانشجویانی که موفق به ثبت نام در سامانه نمی شوند با در دست داشتن کارت دانشجویی به یکی از مراکز جهت تزریق واکسن مراجعه نمایند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در راستای ارائه خدمات با کیفیت و واکسیناسیون حداکثری گروه های هدف، سایت واکسیناسیون خودرویی در محوطه دانشگاه فنی حرفه ای امیرکبیر اراک مجدد راه اندازی شده است، ادامه داد:  با توجه به اینکه بعضی از گروه های هدف امکان حضور در مراکز تجمیعی وجود ندارد، از امروز یکشنبه مورخ ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰، در دانشکده فنی و حرفه ای امیرکبیر، واکسیناسیون خودرویی برای این قشر مجدداً راه اندازی شده است.

 

قربانی با بیان اینکه این مکان از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۰ در هر روز هفته به غیر از روز جمعه فعال می باشد، اضافه کرد: افرادی که مشکل در حرکت دارند می توانند به این مرکز برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است که ۶ مرکز واکسیناسیون سطح اراک (مصلی بیت المقدس، سالن شهید ساکی در خیابان دانشگاه، سالن یادگار امام در شهرک رضوی(گردو)، سالن مدیریت بحران در خیابان قائم مقام، مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی(سپاه روح الله) واقع در خیابان امام(ره) حسینیه ثارالله، سالن دانشگاه آزاد واقع در خیابان دانشگاه (داخل محوطه دانشگاه قنات) از ساعت ۸ صبح تا یک و نیم بعد ازظهر فعال می باشند و همچنین به منظور واکسیناسیون حداکثری و رسیدن هر چه سریعتر به سطح ایمنی مطلوب در سطح استان، سه مرکز «شهید ساکی، مصلی بیت المقدس و مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی» در شیفت بعد از ظهر از ساعت سه و نیم تا ۸ شب نیز ارائه خدمت می کنند.

 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر موجودی واکسن برکت در مراکز تجمیعی به صفر رسیده است، خاطر نشان کرد: واجدین شرایط می توانند واکسن های دیگری چون آسترازنکا و سینوفارم را دریافت و تزریق نمایند.

 

قربانی اضافه کرد: واکسیناسیون در استان مرکزی با سرعت بسیار خوب و مطلوب در حال انجام و محموله جدید واکسن در حال رسیدن به استان است.

کد خبر 1093580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha