تهیه و توزیع ۲ هزار جلد کتاب حقوق و قوانین روستایی ویژه دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای گلستان

نصیبی از تهیه و توزیع ۲ هزار جلد کتاب حقوق و قوانین روستایی و ۱۲۰۰ پکیج آموزشی روستایار ۳ ویژه دهیاران و اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «علی نصیبی» گفت: ۱۵ فیلم آموزشی ۷۰ دقیقه‌ای جدید در موضوعات مختلف کاری جهت ارتقاء آگاهی‌ و دانسته های دهیاران، اعضای شوراها و کارکنان دهیاری های استان گلستان توسط اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان با توجه به استمرار شرایط کرونا تهیه شده و از هفته آینده در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت تا به صورت مشترک توسط دهیاران و اعضای شوراها مورد استفاده قرار گیرد.

 

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان افزود: در سال گذشته نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های موجود در برگزاری کلاس های آموزشی، ۲ پکیج روستایار ۱ و ۲ هرکدام حاوی ۱۰ فیلم آموزشی توسط اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در بازه های زمانی مختلف تهیه و در اختیار دهیاران و اعضای شوراها و کارکنان دهیاری ها قرار گرفته بود.

 

وی اظهار داشت: در راستای دسترسی آسان دهیاران به قوانین و مقررات روستایی، جلدهای یک و دو کتاب جامع و کاربردی حقوق و قوانین روستایی در مجموع به تعداد ۲ هزار نسخه تهیه و از هفته آینده از طریق بخشداری ها در اختیار کلیه دهیاران استان قرار خواهد گرفت.

 

نصیبی افزود: یک ماه پیش نیز دو کتابچه آموزشی مرتبط با شوراهای روستایی توسط این اداره کل تهیه و به تعداد کل اعضای شوراهای روستایی استان جهت توزیع بین آنها در اختیار بخشداری ها قرار گرفته بود.

 

 

 

 

کد خبر 1093598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha