ارسال ۱۰۶ اثر به چهارمین جشنواره استانی انتخاب کتاب سال خراسان جنوبی

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال ۱۰۶ اثر به چهارمین جشنواره استانی انتخاب کتاب سال استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، «محمود رمضانی» با بیان این خبر عنوان کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در دهم شهریور ماه، 106 عنوان کتاب از سوی نویسندگان و ناشران خراسان جنوبی جهت شرکت در جشنواره استانی انتخاب کتاب سال ارسال شد.

 

وی با اشاره به این که خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان بسیار عالی است، ادامه داد: آثار برای داوری به خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال شده اند.

 

به گفته معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی کتبی که در بازه زمانی ابتدای دی 97 تا آخر اسفند 99 چاپ و منتشر شده بودند، در این جشنواره شرکت داده شدند.

 

شایان ذکر است چهارمین جشنواره استانی انتخاب کتاب سال با هدف حفظ اصالت، استقلال و هویت فرهنگی، شناسایی و معرفی کتاب برتر و آثار فاخر مکتوب، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب استان، حمایت و تشویق پدیدآورندگان متخصص کتاب  و ارتقا سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی برگزار شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1093606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha