روحیه انقلابی  همراه با عقلانیت مدیران، لازمه تحول در کشور است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: لازمه تحول در کشور، روحیه انقلابی مدیران همراه با عقلانیت است و مسئولان کلان کشوری و استانی باید از بکارگیری مدیران ترسو و خارج از مدار انقلاب بپرهیزند.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مدیران تا زمانی که در پست مدیریتی خود مسئولیت دارند فعالانه تلاش کنند و تا آخرین لحظه مسئولیت فعالانه به وظایف خود عمل کنند.

 

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه تغییرات در بدنه دولت و جابه جایی نباید بهانه ای برای کوتاهی در خدمت به مردم باشد، افزود: مدیران شهرستان از عملکرد جزیره ای بپرهیزند، طرح های تفصیلی و برنامه جامع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشند و هم افزایی را در همه امور نصب العین قرار دهند.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: بازرسی ها جهت احقاق حق مردم تشدید وافزایش نظارت‌ها و بهبود روند امور جاری در اولویت باشد و برای بهره برداری هر چه سریع تر پروژه های نیمه تمام تلاش شود.

 

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: لازمه تحول در کشور، روحیه انقلابی مدیران همراه با عقلانیت است و مسئولان کلان کشوری و استانی باید از بکارگیری مدیران ترسو و خارج از مدار انقلاب بپرهیزند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه گلایه اصلی مردم طرح ها و پروژه های نیمه تمام باقی مانده در شهرستان است، گفت:  یکی از پروژه های نیمه تمام ضروری شهرستان بیمارستان امام حسن مجتبی علیه السلام است که وزیر سابق بهداشت در سفر به این شهرستان از تصویب اعتبار  ۳۰ میلیارد تومانی برای این پروژه خبر داد اما همچنان این طرح نیمه تمام رها شده و این گونه تعلل ها از سوی مسئولان پذیرفته نیست.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: مدیران شهرستان باید محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار شهرستان همچون منطقه یحیی آباد را در اولویت خود قرار دهند و با تلاش مضاعف غبار محرومیت را از این مناطق بزدایند./

کد خبر 1093639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha