هتک حرمت مسجد «آستین» در سالروز حملات ۱۱ سپتامبر / گروه های حقوق مدنی اسلامی خواستار رسیدگی شدند

گروه های حقوق مدنی اسلامی از پلیس شهر «آستین» واقع در ایالت تگزاس درخواست کردند می خواهند تا تحقیقات خود را در مورد هتک حرمت مسجد این شهر در سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «ksat»، گروه های حقوق مدنی اسلامی  از پلیس شهر «آستین» واقع در ایالت تگزاس درخواست کردند می خواهند تا تحقیقات خود را در مورد هتک حرمت مسجد این شهر در سالگرد حملات 11 سپتامبر آغاز کند.

 

این درخواست پس از آن مطرح شد که گروهی از اسلام هراسان یک ماسک سر خوک و یک تابلو که کلمات ضد اسلامی بر روی آن نوشته شده بود را در مقابل مرکز اسلامی آستین گذاشتند.

 

شورای روابط آمریکایی-اسلامی تصویریاز این تابلو  را که توسط متولیان این مسجد تهیه شده بود در فیس بوک منتشر کردند.

 

اسلام هراسان این تابلو را که روی آن کلماتی با این مضمون که مسلمانان نجس هستند نوشدته شده بود در مقابل در مسجد گذاشته بودند.

 

مدیر اجرایی دفتر شورای روابط اسلامی-آمریکایی در آستین در این باره گفت: این اقدام که ناشی از نفرت علیه مسلمانان است در حالی انجام شد که جامعه مسلمانان برای کمک به شهروندان آستین آستین واکسیناسیون رایگان کرونا را راه اندازی کردند و آشپزخانه سوپ را به مناسبت بیستمین سالگرد غم انگیز 11 سپتامبر برگزار کردند.

 

وی افزود: در حالی که جامعه مسلمانان با هموطنان آمریکایی خود برای کمک به ایجاد ملتی بهتر متحد شده اند ، اقلیت کوچکی همچنان به تعصب و ارعاب ادامه می دهند تا ما را از هم جدا کنند و به زندگی های از دست رفته در آن روز غم انگیز بی احترامی کنند.

کد خبر 1093656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha