اجرای ۵۲۸ جلسه روضه خانگی در بین مددجویان زنجانی

به گفته صفری، با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ۵۲۸ جلسه روضه خانگی در قالب طرح «فلاح» در بین مددجویان زنجانی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری روحانیون مستقر در روستاهای استان 528 جلسه روضه های خانگی در قالب طرح فلاح برگزار شده است.

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه طرح فلاح یکی از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد استان زنجان در راستای تعمیق باورهای دینی وفرهنگی  خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان است، افزود: این طرح با هدف تعمیق باورها و ارتقای رفتارهای دینی، ترویج فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر برای خانواده‌های تحت حمایت در نقاط مختلف شهری وروستایی  برگزار می‌شود.

 

وی به همکاری 160 روحانی در حوزه زکات و 45 روحانی ومبلغ دینی در طرح فلاح این نهاد اشاره کرد و گفت: درسال گذشته 5 هزارو 773 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار از برنامه های طرح فلاح در قالب آموزش‌های فرهنگی، اعتقادی، قرآن، احکام و زندگانی ائمه معصومین (علیهم السلام) بهره مند شدند.

 

مدیر کل کمیته امداد گفت: برنامه مختلفی با همکاری کمیته امداد واداره کل تبلیغات اسلامی استان در قالب  تفاهم نامه همکاری اجرامی شود  وکمیته امداد در اکثر روستایهای استان شورای زکات برگزار می کند ودر هر روستایی که روحانی مستقر داشته باشد این نهاد آماده هر گونه همکاری برای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقاء باورهای دینی خانواده‌های نیازمند  وتحت حمایت می باشد.

 

کد خبر 1093666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha