علم و اخلاق دو عامل مهم برای موقیت طلبه است

حجت الاسلام سپهوند، با اشاره به اینکه علم و اخلاق دو بال برای موفقیت طلبه است، گفت: طلاب در کنار کسب معارف دینی باید به اخلاق آراسته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(21شهریور)، در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام صادق(ع) ازنا در جمع طلاب جدیدالورود اظهارداشت: طلبه ها با قدم نهادین در این عرصه مسیر سختی را انتخاب کرده اند.

 

امام جمعه ازنا افزود: تلاش و پشتکار طلاب برای پیمودن فراز و نشیب های مسیر طلبگی ضروری است، طلاب باید همت والایی داشته باشند و در کنار کسب معارف دینی به اخلاق آراسته باشند.

 

وی طلاب را الگوی مردم خواند وخاطرنشان کرد: توکل و توجه به خداوند از مهم ترین مواردی است که باید مورد توجه طلاب قرار گیرد.

 

حجت الاسلام سپهوند عنوان داشت: طلاب باید به این مهم توجه داشته باشند که هر قدر علم مان بیشتر می‌ شود باید تواضع ما نسبت به مردم نیز بیشتر شود.

 

وی تصریح کررد: افرادی که راه طلبگی را برگزیدند و توفیق قرار گرفتن در مسیر سربازی امام زمان(عج) را پیدا کرده اند، باید تلاش و کوشش خود را در یادگیری علوم حوزوی داشته باشند.

 

حجت الاسلام سپهوند با تأکید بر اینکه همه ما باید در راه زمینه سازی ظهور حضرت قدم برداریم، گفت: باید تلاش کنیم که هر روز با ایشان مرتبط باشیم تا خداوند به این وسیله به ما توفیق بیشتری بدهد.

کد خبر 1093743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha