بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان برگزار شد

بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان با ارائه مطالبی توسط رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و بیان ملاحظات قابل توجه در نظام اداری، همراه با تجلیل از تعدادی از دستگاه ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان، یکشنبه(۲۱ شهریور) در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار و از تعدادی از دستگاه ها تجلیل شد.

 

در این مراسم از فرمانداران انار، کهنوج، بردسیر، زرند، منوجان و بافت به عنوان برترین‌ فرمانداری های استان  بر مبنای ارزیابی وزارت کشور تجلیل و از مدیران کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و روابط عمومی استانداری به ترتیب برای کسب رتبه عالی ارزیابی عملکرد سال ۹۹ وزارت کشور و رتبه برتر روابط عمومی ها تقدیر شد.

 

جعفر رودری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان؛ اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد را پنج محور ارزیابی عمومی دستگاه ها در جشنواره شهید رجایی عنوان کرد.

 

 

وی با اعلام اینکه دستگاه های استان در محورهای ارزیابی عمومی در سال 99 از مجموع هزار امتیاز 652 امتیاز کسب کرده اند؛ افزود: گاهی با توجه به شرایط، فرصت ارائه برخی از اقدامات خوب، نیست اما وقتی در قالب شاخص ها بررسی می شوند، روند رو به رشدی را نشان می دهد.

 

 

رودری با بیان اینکه یک هزار و  169 خدمت در میز خدمت قابل ارائه بود، اظهار کرد: تاپایان سال 99 حدود 46 درصد آن اجرا شد که به دنبال آن هستیم که تا پایان سال 78 درصد آن را محقق کنیم؛ ضمن اینکه حدود 16 درصد از خدمات میز خدمت به صورت نیمه حضوری است که پیش بینی می شود تا پایان سال به 28 درصد برسد.

 

 

وی در خصوص وضعیت استخدامی استان با بیان اینکه بیش از 48 هزار و 918 نفر نیروهای رسمی در حوزه قوه قضائیه و دولت است؛ افزود: از این تعداد، 10 هزار و 691 نفر پیمانی است که 43.7 درصد آنها خانم هستند و در تعداد پست های سازمانی مصوب قراردای 6 هزار و 524 نفر نیروی قراردادی داریم که در استان طبق مصوبه بیش از 2 هزار و 10 نفرآنها زیاد است لذا ظرفیت استان از نظر استخدامی اشباع است.

 


رودری ادامه داد: ورودی و خروجی استان(استخدام و بازنشسته) در تراز است و تعداد مدیران خانم به کل مدیران استان در دستگاه های اجرایی 28.5 است.

 


وی در پایان از شناسایی 505 گلوگاه فسادزا در برنامه سلامت اداری خبر داد.

کد خبر 1093778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha