تحصیل ۲۸۰ هزار دانش‌آموز قمی در سال تحصیلی جدید

شیخ‌الاسلام از آغاز تحصیل ۲۸۰ هزار دانش‌آموز قمی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حمیدرضا شیخ‌الاسلام» امروز (یکشنبه 21 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امسال 280 هزار دانش‌آموز در مدارس قم مسائل علمی را فراگرفته که 16 هزار همکار فرهنگی کار تربیت آن‌ها را بر عهده‌دارند.
 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم بیان داشت: هزار و 400 واحد آموزشی برای این امر آماده‌شده و بر اساس نظر ستاد ملی کرونا، کلاس‌های درسی را دایر خواهیم کرد.
 

وی گفت: نگاه ما به دانش‌آموزان همانند فرزندان خودمان است و سلامت این عزیزان برای ما مهم بوده و اگر بنا بر بازگشایی باشد هم تمام دستورات بهداشتی را رعایت خواهیم کرد.


شیخ‌الاسلام بابیان اینکه باید به استان اعتماد شود تا تصمیم‌گیری کنند، گفت: نمی‌شود یک تصمیم را برای کل کشور عملی کرد و باید در استان و حتی در مدرسه تصمیم گرفت.


وی افزود: فعلاً مدارس به‌صورت مجازی هست و اگر بنا بر تصمیم‌گیری باشد، قطعاً عملی می‌کنیم و اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.


مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم در پاسخ به سؤالی در خصوص هزینه گرفتن از والدین هنگام ثبت‌نام گفت: اگر این امر در هر مدرسه‌ای رقم خورد، والدین می‌توانند گزارش کرده و با مدیر مدرسه برخورد می‌کنیم و بازرسان ما نیز در مدارس حضور دارند، اما اگر خانواده‌ای هم ازنظر مالی امکان کمک داشتند، به مدارس کمک کنند تا چرخ نیازهای مدارس به‌خوبی برای دانش‌آموزان خودمان بچرخد.


شیخ‌الاسلام تأکید کرد: اصل ما بر این است که بتوانیم سلامت را برای دانش‌آموزان مهیا کنیم و بر این امر تأکیدداریم و امیدواریم بتوانیم سال تحصیلی خوب و بدون مشکلاتی را داشته باشیم.

کد خبر 1093810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha