لغو ممنوعیت تردد شبانه در شیراز با هدف تسریع واکسیناسیون

قاسم پور گفت: در پی پیشنهاد استان فارس به ستاد ملی مدیریت بحران کرونا، محدودیت تردد شبانه خودروها در شهرهایی مانند شیراز که واکسیناسیون کرونا به صورت شبانه روزی انجام می شود، لغو شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (یکشنبه 21 شهریور) با اشاره به لغو محدودیت تردد شبانه خودروها در جمع خبرنگاران گفت: در پی پیشنهاد استان فارس به ستاد ملی مدیریت بحران کرونا، محدودیت تردد شبانه خودروها در شهرهایی مانند شیراز که واکسیناسیون کرونا به صورت شبانه روزی انجام می شود، لغو شده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا افزود: شبانه روزی شدن واکسیناسیون با هدف تسریع روند واکسیناسیون و کاهش ازدحام در مراکز واکسیناسیون انجام شده است و از امروز محدودیت تردد شبانه نداریم.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: در حال حاضر در حسینینه «عاشقان ثارالله (ع)» شیراز واکسیناسیون کرونا به شکل ۲۴ ساعته به انجام می رسد و به زودی مراکز شبانه روزی تزریق واسکن در فارس افزایش خواهند یافت.

وی اعلام کرد: تاکنون 2 میلیون و ۱۸۴ هزار ۲۷۱ دز واکسن در استان فارس تزریق شده اما برداشته شدن شرایط سنی تزریق واکسن شایعه است و در حال حاضر برای افراد با بیش از ۴۳ سال سن و گروه‌های خاصی مانند دانشجویان، اصناف، کارمندان، عوامل گردشگری، وماردان باردار واکسیناسیون کرونا در فارس به انجام می رسد.

قاسمپور با تاکید بر تداوم محدودیت تردد شهر به شهر در فارس عنوان کرد: شهروندان همچنان از اجازه سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی برخوردار نیستند و جریمه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای تردد خودروهای شخصی به شهرهای قرمز و نارنجی فارس اعمال می شود.

 

کد خبر 1093843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha