پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد اینانلو در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) مأوا گرفت

شهید مدافع حرم محمد اینانلو از شهدای شاخص جبهه مقاومت دانشجوی استان البرز بود که پس از گذشت ۶ سال پیکر مطهرش شناسایی شد و به وطن بازگشت.

خبرگزاری شبستان - البرز: شهید مدافع حرم محمد اینانلو از شهدای شاخص جبهه مقاومت دانشجوی استان البرز بود که پس از گذشت ۶ سال پیکر مطهرش شناسایی شد و به وطن بازگشت.

 

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی کرج در رشته علوم سیاسی بود، سال ۹۴ با هدف مقابله با نیروهای تکفیری و داعشی به سوریه رفت و در منطقه خان طومان نزدیک روستان بن الزهرا(س) در درگیری با مسلحین به فیض شهادت نائل آمد.

 

و اما؛ پیکر مطهرش به دلیل ازدحام نیروهای تکفیری بازنگشت. برای آرامش خانواده یک مزار در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) به یاد و خاطره اش بنا کردند. 

 

همرزمان و دوستانش یاد و خاطره او را گرامی داشتند، حلما تنها یادگار او وقت رفتن یکسال بیشتر نداشت و امروز پس از گذشت ۶ سال از فراق این شهید والامقام، پیکر مطهرش در منطقه خانطومان شناسایی و به وطن بازگشت. 

 

شهید محمد اینانلو با اصابت موشک کورنت نیروهای تکفیری به مقام شهادت رسید، جوان خوش نام و پرآوازه کرجی که متولد ۱۸ فروردین سال ۶۷ بود. 

 

براساس این خبر، پیکر این شهید والامقام یکشنبه ۲۱ شهریور با حضور خیل کثیری از مردم به ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در آرامگاه ابدی اش در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) تدفین شد.

 

 

کد خبر 1093855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha