نشست مطالعاتی سیره و زندگی حضرت رقیه (س) مجازی برگزار شد

لیلی بزم آور گفت: امروز هم زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، نشست مطالعاتی با محوریت سیره و زندگی حضرت رقیه (س) در بستر فضای مجازی برگزار شد.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت رقیه (س) مجازی برگزار شد، گفت: امروز هم زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، نشست مطالعاتی با محوریت سیره و زندگی حضرت رقیه (س) در بستر فضای مجازی برگزار شد.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیز پور روستای دریاچه جیرفت افزود: از آنجایی که حضرت رقیه (س) تربیت یافته عزت حسینی و عفت زینبی است تصمیم گرفتیم این نشست را در راستای شناخت بیشتر اعضای کانون از شخصیت و چگونگی شهادت غم انگیز دردانه سه ساله اباعبدالله الحسین (ع) برگزار کنیم.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت حضرت رقیه (س) قرائت زیارت نامه آن حضرت است که با حضور مجازی بچه های مسجد برگزار شد.


بزم آور ابراز کرد: همچنین امروز پویش قرائت زیارت عاشورا به نیت سلامتی و تعجیل در فرج و ظهور امام زمان (عج) برگزار شد.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیز پور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های امروز، ختم قرآن کریم بود که با شرکت بانوان مسجدی در این طرح، قرآن کریم یک دور کامل قرائت شده و ثواب آن هدیه به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) شد.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز پویش مجازی قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برگزار شده و بچه های مسجد با قرائت این دعا برای دفع بیماری کرونا و شفای بیماران به دردانه سه ساله امام حسین (ع) متوسل شدند.


بزم آور در خاتمه عنوان کرد: طرح اطعام حسینی نیز یکی دیگر از برنامه های امروز بود که با هدف اطعام نیازمندان برگزار شد.

کد خبر 1093862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha